miian

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Mia - 14 februari 2011 21:29

Hur kan folk, som inte ens bor här, utala sig om saker å ting??

Ni känner inte ens mig!


Vill nån ha information, hör av er till mig istället, gå inte på rykten!!

Så himla trött på skitsnack o elände!

 Skärpning!


  


Vad detta gäller om skriver jag inte ut här, det är väl redan

en hel del som vet nått om det, o vilken "sanning" de vet, kan

inte jag svara på!

Jag vet då att "mina" närmaste tycker också att det är BULLSHIT!!
  



Skickar en hälsning till "mina" boys

    

Goaste pojkar, Mamma saknar er!!

   

Av Mia - 14 februari 2011 08:59

Godmorgon!

Glad alla hjärtans dag på er!


Vilken härlig konsert det var igår, vilka talanger det

finns i vika! Stora aplåder!

Sen var det ju lite pinsamt, det fanns en korg som man kunde

lägga i en valfri summa pengar till barn o ungdomar i Vika,

o jag vill verkligen stödja alla fantastiska människor

som har ork o lust o gör så mycket för våra barn!

Men ... 2 kr hade jag i fickan!

1 till mig o en till Amanda...

Hade 40 kr i plånboken så jag sprang tillbaka o gav

det senare. .


Jag o brudarna åkte till Lars sen, han har varit på kryssning

så han var inte hemma när vi kom .

Hundarna blev lite förvirrade.. Ingen pappa!??


Idag tar Lars med sig dem till Västerås

jag ska snart på handledning, o sen blir det jobb.

De får en tråkig dag, men de skulle få tråkigare hemma,

o ingen skulle kunna släppa ut dem för en kissvända.


Ha en fin dag alla, hoppas att ni får en lika intressant dag

som jag misstänker att jag kommer få =)

Ser fram emot denna handledning jättemycket!


Må så gott

 


Förresten, hälsar min nya läsare välkommen!

En blondinbella som är lite koko! =)

Passar mig ypperligt, för jag är väl inte så klok alla

gånger jag heller?? Eller va säger du Blondie??

  

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards