miian

Alla inlägg under juni 2019

Av Mia - 13 juni 2019 08:30

Nu var det 100 år sen jag skrev ett inlägg om mitt liv, men nu känner jag 

att jag måste skriva av mig

  

  

5 Juni, en dag som tydligen ska innehålla tårar, denna 5e juni 

fick jag en chock på morgonen!! 

Mina älskade vänner miste sin ena son! 

Så fruktansvärt och det gör så ont, man ska inte 

överleva sina barn   Fina Puttsnutt   väntade på 

ett nytt hjärta, han translanterades precis för 8 år sedan, jag var 

i Finland o pussade på Myzak, fylld med sorg efter Mia, det var dagarna 

före hon gått bort, fylld med kärlek över att få träffa Myzak, och 

sen kom meddelande att Patrik hade fått nytt hjärta! massa känslor 

på en o samma dag! 



Tyvärr han inte Patrik få sin nya hjärta, sånt ska ju inte bara hända, men 

finns det inte ett hjärta att tillgå, så vad gör man då?? 

Jag är så ledsen för deras skull, och jag är så arg på orättvisan 

De skulle ju få vårda Putte i sommar, inte planera en begravning!! 


Känns så overkligt, men det är verkligt, vill bara vakna upp och inse att 

det är en sjuk dröm! 


I onsdags åkte jag i chock på utbildning, jag har blivit arbetsplatsombud/skyddsombud,

en fantastiskt fin morgon, allt var som vanligt, och ilskan kom, det var inte 

som vanligt, en ängel hade hämtat Putte på natten =/ 

Känns så konstigt att allt rullar på fast livet vänt upp o ner! 


Mina varmaste tankar går till hela familjen   önskar jag kunde ta en 

uns smärta för att underlätta för er   


Jag och Lars tog mcn till familjen för några veckor sedan, Putte hade ont, 

han hade dragit ur en tand, jag var så rädd för att smitta honom, ifall 

jag hade nån bakterie så jag vågade inte krama honom, han fick 

en slängpuss över bordet. Med facit i hand hade jag kunnat krama honom,,,

men det fanns ju aldrig att han skulle snart vandra vidare, och jag ville att 

han skulle få vara helt frisk inför kommande op... 


  Älskade älskade Katja, jag finns här för dig   


  Sov så gott fina Puttsnutt   

  

Av Mia - 13 juni 2019 08:25

Inoff Insjön 2019-03-31

Domare ? 5a m HP av 5a =P

"Trevlig helhet, Bra hals o rygglinje. Bra bröstdjup. Rör sig mkt bra från alla håll. 

Välpresenterad" 


Maja var inte ett dugg sugen på det här ...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards