miian

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Mia - 3 februari 2011 19:32

Nu är väggarna vita =) Det blev så ljust o annorlunda!

Tack så mycket mamma för hjälpen, o pappa, för kockandet!


Lejja ville vara med o se va vi gjorde.

Detta hade vi aldrig kunnat gjort om älskade Myzak

bott kvar här...

  


Bamse han tog sängen istället

 

Mycket smart gjort, eftersom mamma skulle tydligen hälla färg över

Lejja.. O när hon såg att hon hade spillt lite, så hällde hon mer =)

    

En fin prinsessa =)


Sune var sällskaplig han med, men han höll sig tack o lov sig

utanför badrummet!

  


Nu är det "bara" taket o väggen med tapet kvar, få se om jag

får välja tapet då...... Eller???

  

Har ingen före bild, men det var vanligt träfärg på panelen.

Var så mysigt när det blev mörkt, ljusen lyste upp så mysigt,

nästan så jag inte vill använda nya lampan, räcker väl

med ledljus =)


Lars ska ev förbi ikea imorgon o köpa en platta till

ovanför tvättstället.


Jag är hel nöjd iallafall!

  


Lars o brudarna kom förbi o käkade pannkaka,

o Lars har tagit vanliga stekpannan, tänkte ju inte jag på,

fick steka i minipannan, en sån som man steker

creps i =) Ställde en stol vid spisen o det tog 1 timme att

grädda 1 l smet!


Mätta o belåtna har de nu dragit vidare till stan.

Amanda kommer hem imorgon efter skolan, så henne får jag

träffa innan jag ska till jobbet   

Alltså jag dunkar inte skallen för att se Amanda,

utan att det är dags att börja jobba!

Vill inte!!

Tänk om jag ändå kunde vinna pengar, så jag inte

behöver jobba mer!

fre & lör kväll, o dubbelpass på söndag.

HU!!




Av Mia - 3 februari 2011 08:19

Godmorgon!

Sörbo bjuder på regn idag =(

Tur att vi ska vara  inne o måla hela dagen =)

Färgen sitter kvar på väggen, var lite orolig imorse när jag

öppnade dörren till badrummet!


Igår var vi ju o firade Sissis katter, o Bamse o Lejja är

så intresserade av dessa katter, o katterna intresserade av

hundarna. En av dem tog tag i Lejjas koppel o skulle gå iväg,

hon hade fortfarande kopplet på sig!


Fick en ny lampa av Lars, min badrumslampa har gjort

sitt, det hade den redan gjort för 20 år sen, men nu är

den verkligen paj =)

Hoppas att den passar där inne nu bara!


Nä dags att ta sig lite kaffe o sen ut med hundarna innan

mor o far kommer.

Ha en bra dag!


kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards