miian

Alla inlägg under april 2014

Av Mia - 9 april 2014 08:40

Godmorgon min bästa   


Du vet varför jag inte har skrivit va?

Lite rörigt har det varit allt!

Du hade inte mått bra denna vecka, du var ju så

känslig hur jag mådde.


Hur som helst, har inte samma behov att skriva här,

jag har ju dig hemma och pratar med dig ändå =)

Och tänder ljus och smeker din pälstuss varje kväll.

Det måste man göra.


Häromdagen var Lejjas koppel blött, vi lånade ditt,

kändes inte rätt, men det var väl inget problem?

Dina strån satt kvar... Det var inte kul.


Saknar dig så mycket, saknar ditt pip, saknar hur du

vimsade efter mig, som när jag hämtade ved,

då kom du alltid efter och stod på trappen.

Och du blev lika glad varje gång jag kom tillbaka efter de

4 minuterna som jag var borta   


Du var saknad på leonbergerträffen, de frågade efter dig..

Du har ju varit med på dem sen vi blev medlem 08.

Lejja fick springa in i hagen där du ville vara sist,

men du var ju lite speciell mot vissa hundar, så det gick ju inte,

Lejja hälsar att det var inte så kul där inne, så du missade inget.


Mammas hjärta, finaste vännen, nu har du varit borta

i 4 och en halv vecka.. Pisstråkigt, I know!

Jag kommer aldrig bli hel Bamse, inte utan dig, men

det går bra, får mina dippar, men jag vet att det är

eran rättighet och våran skyldighet att låta er

gå vidare när det är dags. Och det var dags då...

Skulle kunnat haft dig kvar för min skull, men då

hade varken du eller jag mått bra mitt guldkorn!


Mamma har startat upp gamla hemsidan igen, vill

du kolla in där så är adressen miian.zoomin.se

Den är inte klar, kommer nog aldrig bli det, men det

kändes bra att börja om nånstans.

Så gjorde jag ju med denna, hoppade från zoomin när

mitt nya liv började.


Älskar dig mitt hjärta, nu och forver and ever

     


Av Mia - 2 april 2014 09:08

Godmorgon hjärtat   !

Hur är det med dig, längesen sen sist!


Igår satt jag upp ditt halsband vid urnan, det fanns lite av din

päls kvar... Den är kvar nu med. Hade tänkt jag skulle tvätta

det innan jag satt upp det, men nä jag kan inte det än.

Du känns mer levande om det är lite strån kvar.


Mamma skulle behöva dig nu, har lite i skallen att fundera på,

men du skulle bara blivit orolig, för när jag var ledsen

så blev du ledsen. Du gillade inte när jag var låg.

Du gjorde allt för att hjälpa mig då, men var är du nu då?


Du och jag forever and ever   

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards