miian

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Mia - 10 februari 2011 20:57

  

Sune o Tiger har blivit riktiga tjurskallar på varandra!

Bråkar ofta! Herregud de blir ju för sjutton 5 år i sommar!

Kasterade båda två, kom hit samma dag... Dryga odjur!

Iadg har det varit en fullt upp dag, nu är det lugnt så jag tänkte jag

skulle plita ner nåra rader.


  


 Bomben är nu släpp för allmänheten,

det jag skrev om i måndags:


En ny skilsmässa, vilken i ordningen (??) är på väg att

hända. Min hjärnhalva har fått ett nytt jobb!

Kan ni fatta att hur det känns att mista sin ena hjärnhalva?

Det gör ont!

Fruktansvärt ont!

O som jag skrev, jag stöder henne till 100 % men än en gång;

Fan!


En kär vän, fast det kommer ju alltid att vara så, o en

makalös kollega, lämnar skeppet!

Det är ju även skitjobbigt för henne,(känns som jag upprepar mig ofta nu förtiden)

 fast iof det är mycket som är

jobbigt för henne..


  

Hoppsan hur kom den dit???

    


Jobbigt!

Men just nu känner jag mig inte så ledsen, har haft det tufft för

att denna brud ska sluta, men jaja what ever, det är ju det

motto jag måste lära mig leva med, o nu är det ju så igen.

o igen o igen.


  


Fina goa hjärnhalva!

Du har nog inte förstått va du betyder på jobbet, det

kommer du märka av denna tid som du är kvar. .


  


VI stöder dig för fullt!

Alla tycker att det ska bli såå kul för dig, o önskar dig

stort lycka till..


  


Alla kommer sakna dig enormt


  


Faktiskt jättemycket


  


Fast egentligen är

Du är ju inte lämpad för vårat jobb, inte alls faktiskt


  


O äntligen kommer det bli lugn o ro!


  


Många kommer kanske att tassa efter dig,

(speciellt i stallet.. )


  


Som du märker så tar jag detta med en klackspark, 

jag är inte bitter. .

Du ser väl vilka fina bilder jag lagt upp idag, enbart för dig!

Ingen tanke alls bakom dem


  


Helt randombilder


  


Har inte tänkt nått speciellt


  

Aha!

 du vill inte vara med på bild i bloggen!

Men du!

 Det skiter jag helt blanka fan i!

Som du märker, jag är inte bitter, jag stödjer dig totalt!


Min älskade älskade vän!

Dags att klippa navelsträngen nu, det fixar vi, vi är nu

vuxna, enl papper då--


O jag som är ledig imorgon har äran att träffa dig!

Lita på mig även om jag har handen bakom ryggen,

jag skulle aldrig vilja göra nått som höjer din puls!

Det vet du va??


  


Eller hur???

  


Okej då!

Det kommer blir så jävla tråkigt utan dig!

Jag kommer sakna dig varje sek, hur ska min hjärna komma på att

den ska använda Hela hjärnan, när du inte är där??

Du betyder så mycket för mig, en sån underbar vän en super vän!

O som sagt, inte blir du av med mig för att du slutar,

O no!

Skulle inte tro det va!


     

+

  

+

  

+

  

=

Du o jag Forever!


Puss på dig!

Hoppas att du fått le lite när du läst denna blogg,

hade ju kunnat skriva vääldigt känslosamt om jag hade velat det

  


Go natt Kära du!








Av Mia - 10 februari 2011 11:51

Hejsan!

Ser ju att det skulle ju inte gå om jag jobbar dagtid... Många som väntar på en morgonblogg =)


Men jag har inte tid att skriva nått oviktigt nu  heller, ska iväg på ett möte snart.

Har iallafall hämtat mina dogs, o de blev såå glada över att se mig.

O det hade gått toppenbra!


Tack så mycket för hjälpen mamma o pappa!!

  

Återkommer med en smaskig blogg, med många känslor senare!

 Looovar   


  

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards