miian

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Mia - 5 februari 2011 21:57

Funderar hur det ser ut med en "namnteckning".. bara sådär   


Go natt med er!

     

Av Mia - 5 februari 2011 14:56

Det är ju lite annorlunda regler på en Bhk utställning.. Jag fattade inget, men

det beövdes inte heller, Jonas o Molly hade full koll   


                        


     


           


         


   


Grattis till Bis 4 i valpklass 6-9 månader!!

       

Av Mia - 5 februari 2011 08:41

Godmorgon!

Hu idag var det kallt igen!

Tur att det inte är en utomhusutställning som jag ska på..

Ska bli kul att komma iväg o kolla på hundar igen =)


Här är det så tomt! Ingen hund kom o mötte mig igår,

när jag kom hem. Ingen hund ´sov brevid mig,

ingen hund som jag nästan snubblade på imorse när jag

gick upp. Grinden står öppen på gården, o det ser såå fel ut!

Hur kan man sakna dem så mycket på dessa timmar?

De sover ju oftast nu, så vid den här tiden märker jag ju

inte av dem iallafall!


Tussi hittade till sovrummet inatt!

Trodde inte ens att hon kunde vägen till mitt sovrum!

Tiger o Sune har varit sällskapliga, de me... =(

Inte mycket sömn, alltså behöver jag hundarna, så det inte

kommer in massa katter i sovrummet =)


Håller på att vrida sönder min hjärna! Ska jag söka nytt jobb

eller inte?? Det känns som det är dags, men va f*n så mycket

fördelar med detta place. .


Jag räknade ut, eller Lars, om jag skulle jobba heltid, dagtid,

så får jag ut mindre än va jag får idag, mer resor till o från jobbet.

Inga lediga vardagar.. Ingen hit alltså.


Ska jag jobba i stan, då blir det ju längre resor, mer bensin

pengar, krångligare med hundarna. Nu kan jag ju ta

30 min rast o hinna ut med dem på en 23 minuters promenad. .

Suck! Schemat passar ju toppenbra. . . ÅÅÅÅ va jobbigt!


Här kommer nått som inte är jobbigt iallafall:


Amanda

  Sandra   Josefin 

  

Mina älskade ungar!

   

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards