miian

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Mia - 12 februari 2011 08:05

Godmorgon!

Minus 22,5 ute, o fåglarna kvittrar som galningar!

Lät som vår när jag hämtade ved! Märkligt!


Igår halkade jag in till stan för att lämna bilen på

verkstaden. Det gick fort o grabbarna stog för trevligt

bemötande o bra service! Stor eloge!
Jag åkte direkt till besiktningen, o de kollade så att co halten

stämde, o det gjorde den! Bra!

Godkänd o klar!


Träffade Malin på stan, nu syns det verkligen att hon

är gravid, man glömmer liksom bort det denna gång.

Har hänt så mycket annat, o så är det en lugnare graviditet

denna gång. Novis så var det ju 100 koller per månad.

Gammelfaster kommer åtgälda tiden som du varit

bortglömd sen, lilla flickan!


Imorgon är det 3 veckor sen Lars flyttade!

(jag räknade fel Malin)

3 veckor som har varit omtumlande på många vis!

Känns bra iallafall, jobbigt på helgerna, de märks mest,

eftersom han alltid är ledig då.

Iof brukade jag jobba nästan varje helg...

När självförtroendet går ner till -47 så blir jag ledsen

över vad som hänt. Så tråkigt!

Men när jag mår bra så mår jag bra!

Det är så upp o ner!


Jag skulle inte vilja att han flyttade hem igen, vi måste

hitta oss själva i det här, sen får framtiden utvisa vad

som händer.


Ena dagen känner jag att såklart att det kommer bli

skilsmässa, andra dagen känner jag att såklart kommer

vi lösa detta på nått vis.

Hur man än vänder sig så har man rumpan bak!

O vad vill vi? Är det vanan av varandra som styr?


Känns som vi är på olika plan ibland, o det är ju inte

konstigt, det var ju han som bröt upp, inte så att jag skyller

eller nått på honom, det är bådas "fel", men det var han

som sa orden.

Kanske det är det som är jobbigast?

Att bli "dumpad"? Ja jag vet inte!


Många saker i hjärnan, helt andra saker, som inte kommer

ut här, o det kommer det inte heller göra Fia =)

Hjärnan jobbar hela tiden.

O inte blir jag klokare av att den tokjobbar heller.

Saker som man inte vet nått om, ovissheten gillar inte jag.


Jaja vem har sagt att livet ska vara enkelt, men i det stora

hela mår jag bra! Jag tycker att det är skönt att vara själv,

o ibland saknar jag Lars mycket.

Hit o dit!


Fick några rader av Sandra;

"It always rains the hardest on the people who deserve the sun."


Tack fina tjejen!

  


Till dig som jag tror kommer att ta åt sig;

Ta det lugnt, schabbla dig inte, det är inte värt det!

Man kan Ha kul iallafall   !



  


kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards