miian

Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

14 feb

Av Mia - 14 februari 2011 08:59

Godmorgon!

Glad alla hjärtans dag på er!


Vilken härlig konsert det var igår, vilka talanger det

finns i vika! Stora aplåder!

Sen var det ju lite pinsamt, det fanns en korg som man kunde

lägga i en valfri summa pengar till barn o ungdomar i Vika,

o jag vill verkligen stödja alla fantastiska människor

som har ork o lust o gör så mycket för våra barn!

Men ... 2 kr hade jag i fickan!

1 till mig o en till Amanda...

Hade 40 kr i plånboken så jag sprang tillbaka o gav

det senare. .


Jag o brudarna åkte till Lars sen, han har varit på kryssning

så han var inte hemma när vi kom .

Hundarna blev lite förvirrade.. Ingen pappa!??


Idag tar Lars med sig dem till Västerås

jag ska snart på handledning, o sen blir det jobb.

De får en tråkig dag, men de skulle få tråkigare hemma,

o ingen skulle kunna släppa ut dem för en kissvända.


Ha en fin dag alla, hoppas att ni får en lika intressant dag

som jag misstänker att jag kommer få =)

Ser fram emot denna handledning jättemycket!


Må så gott

 


Förresten, hälsar min nya läsare välkommen!

En blondinbella som är lite koko! =)

Passar mig ypperligt, för jag är väl inte så klok alla

gånger jag heller?? Eller va säger du Blondie??

  

 
 
Mor

Mor

14 februari 2011 10:24

Jag skulle gärna byta med dej....:( Här är jag däckad av magsjuka, började 3 inatt! Inget blir kvar, inte ens vatten.
Kram till dej, och Krya på dej till mej :)
Mor

http://www.hean.zoomin.se

 
Nillan

Nillan

14 februari 2011 11:44

Hej vännen!
Ha en bra ALLA HJÄRTANS DAG <3<3<3

http://www.hoghult.zoomin.se

 
Lina

Lina

14 februari 2011 13:23

Tackar tackar för jag antar att det var mig du menade med Blondie? ;) Fast det där med koko förstog jag inte riktigt vem du menade? Hur som helst ska jag läsa din blogg från början :)

Om du skulle läsa min från början så vet du väl att du får börja baklänges? Med December och nerifrån? Vore kul, jag tror inte någon har gjort det. Står mycket om mitt liv kan jag säga.
De första inläggen är från min gamla blogg som jag valde att spara och klistra in i den nya.

Hoppas det går bra på handledningen och sköt dig nu! Stor kram på alla hjärtans dag

http://deepreality.blogg.se

 
Annica

Annica

14 februari 2011 16:02

*fniss* ja 2 kr var väl i snålaste laget=))))
Hoppas du fick en bra dag på jobbet!

http://leonland.bloggplatsen.se

 
Lina

Lina

14 februari 2011 16:45

Och förresten, nej du är inte av det smartaste laget nej .. MOHAHA! Men kul och intressant var det att läsa din blogg från start. och jag kommer gladeligen fortsätta läsa :)

http://deepreality.blogg.se

 
cb

cb

14 februari 2011 18:31

Glad alla hjärtans dag till dig med!

http://www.ceciliabacks.bloggplatsen.se

 
Din tvillingsyster

Din tvillingsyster

14 februari 2011 19:37

Känner mig lite tom men önskar dig en fin alla hjärtans dag iaf!
Kramen

http://benson-soccer.zoomin.se

 
Ingen bild

Moster Lena

14 februari 2011 21:19

kram!! Håll i plånboken!! Nu ska jag testa osteopati - sen hoppas jag att jag blir bra igen.. Ha en fortsatt fin Valentines dag!! kram från moster

 
Ingen bild

mie

14 februari 2011 23:13

önskar dig o vovvarna en underbar alla hjärtans dag !!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards