miian

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Mia - 11 februari 2011 07:29

Godmorgon!

Det finns 2 slags väder jag inte gillar, regn o blåst.

Idag är det en kombination av dem båda, fast i snöform då!

Ett sånt där Barna från frostmofjällen väder!

Tänker alltid på dem, eller på Emil i Lönneberga, när han ska ta

Alfred till doktorn, när det är sånt här väder!


Hade tänkt att vovvarna skulle få en lång prommis idag,

jag ska ju lämna dem själva idag, igen. .

Men jag tror nog att det att den enda som skulle gå långt idag,

är nog jag, vovvarna skulle nog vända o gå hem.

Snö klarar de, men när det regnar mycket eller blåser som attan,

då är de inte sugna på att vara ute. O det tackar ju jag för   


Bilen in till verkstan idag, fick lov att höra mig för hur man gör,

sånt har jag aldrig heller gjort!

Men jag ska nog klara det också!

Hur jag nu ska ta mig in till stan? Om jag ens kommer

av gården, hörde att de var här o plogade 5,30,

men det var då det, märks nog inte så mycket nu.


Fina videoklipp på Myzak på fb! Såå underbart att se,

han är sig precis lik, o svansen går i ett, han har det bra mitt hjärta!

Saknar honom såklart, men nu förtiden sitter jag med ett leende

när jag ser filmerna! Så underbart!


Igår var Amanda o praktiserade på Toyota, hon hade skött sig bra,

hade iof inte räknat med annat!

Lars skjutsade ut henne sen, o vi käkade tillsammans.

Han tog även med sig stora stövlarna, som jag ska få när

jag hämtar ved! Tack!

Har ju alltid mina i täckbyxorna, som brandmännen,

o nu har jag extra som jag bara kan hoppa i!

En kvällpromenad, trots skitvädret, var han även med på!


Det känns så skönt att vi kan ses såhär!

O inte var det jobbigt, när det var dags att åka hem för honom

heller. Jag är så glad att detta inte gick på 2 sek o allt varit

annorlunda. Det bästa av det "värsta"

Fast värsta, ja det har ju såklart varit jobbigt, men facit i handen,

så funkar det bra!


På söndag åker brudar o hundar till honom, först jobbar jag, sen

ska jag o brudarna till vika kyrka o lyssna på en konsert som

ungdomarna i vika kommer hålla i.

Det blir mysigt!


Trodde det skulle bli en lugn o skön nästa vecka jag. .

handledning + jobb mån, jobba tis, ev möte ons, möte tors,

Föräldrer på diso på fre, o sen ett 24 timmars pass,

sen kommer brudarna igen!

Pust, jaha, näst nästa vecka kanske blir lugn då. .


Jag är inte rädd för ensamheten, jag gillar att vara ensam

men det verkar ju som att nån tror att jag måste ha nått för mig hela

tiden, undra vem?? 


Det är iallafall inga tidiga mornar förutom på sön, då jag sovit

på jobbet, ingen stress på morgonen iallafall!


Ha en fin dag!

    


kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards