miian

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Mia - 9 februari 2011 07:22

Godmorgon!

Igår lämnade jag ju mina bebisar hos mor o far, Bamse förstod

snabbt när jag sa Kommer snart, men Lejja.. Hon sprang till

dörren o ville med oss hem! Snuttan!

Har iallafall fått rapport att det funkat bra inatt.

Hur kan det vara jobbigare att lämna hundarna än va det

någonsin varit o lämnat mina barn ?  


Idag blir det en fullspäckad dag.

Först ska jag till jobbet o hämta lite prylar innan mötet,

sen har vi möte en stund, på em ska vi på studiebesök,

sen jobbar jag till imorgonbitti.

Sista natten efter ett p möte på ett tag!

Tjohoo!!

Har ju alltid lagt in pass efter mötet, eftersom då har jag ändå

haft problem med hundarna, då kan det ju krånglas mer,

men from nästa så slutar jag efter mötet!

Hur ska jag komma ihåg det? Har åkt in till jobbet

många år!


Inatt vaknade jag av att det dunderblixtrade i sovrummet!

Trodde först att det stog en bil o blinkade med värsta

helljusen in i sovrummet.

Smög upp o gluttade lite bakom gardinen, o insåg att

det var utebelysningen som höll på att ge upp.

Det är visst väldigt mörkt på min gård om inte den lampan

lyser! Typ kolsvart!

Var ut o skruvade ur den..


Nu är det dags att hoppa in i duschen

Må så gott alla

  

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards