miian

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Mia - 4 februari 2011 08:41

Godmorgon!

Sitter med strålskador på ögonen!

Jisses va ljust det var att gå in i badrummet nyvaken,,,

Hade varit lindrigare med lite grått på väggen  


Idag är det dags för besiktning!

Hu va nervöst, känns som jag ska till tandläkaren!

Har aldrig besiktat en bil, vet inte hur man gör, skulle trycka in

reg nr nånstans.. De måste väl ha skyltar för nybörjare hoppas jag =)


Lars kollade så att alla lampor funkade igår, det var en som inte

gjorde det, vilken tur att han checkade!

Thank U!

Jag tänkte bara på halvljuset jag, men det finns tydligen

fler lampor på en bil   

Man lär sig så länge man lever!


Ikväll när jag kommer hem från jobbet är det tvärtomt

här hemma! Usch o fy!

vovvarna åker till Lars ikväll, o kommer inte hem förrän på

söndag!

Det kommer bli svinkonstigt!

Men jag jobbar ju ikväll o imorgon är det utställning o sen jobb,

o söndag hela dagen o kvällen, hade ju varit lite jobbigt

att haft de hemma då...


Idag bjuder Sörbo tydligen på snöstorm ser jag!

Det var ju kul. Bättre än regn iallafall!


Verkar som mitt nästa schema kommer att gå igenom bra!

Lagt efter barn o hundarna. Nån krock, ska kolla på

det ikväll.


Ja så då var det slut i hjärnan för denna gång.

Har inte vaknat ännu tror jag. .

Hejhopp!

Ha en bra dag!


kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards