miian

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Mia - 6 februari 2011 07:28

Morning!

Jaha, jag kan visst inte sova utan mina hundar!

Andra natten som jag sovit som en kratta, o nu kan jag inte

ens skylla på katterna. tiger o Sune har sovit som stockar

på Lejjas sida!


Men ikväll kommer de hem =)

Brudarna vet ju att jag jobbar, men hundarna, tänk va de

kommer rusa in i huset o bara leta efter sin mamma...


Jag hoppas att brudarna kan göra lite eld när de kommer,

för hu va kallt det var nu på morgonen.

Blev ju inte eldat igår på dagen o kvällen, en brasa innan jag la mig,

o det räcker inte, pannan är en gammal vedspis,

o den håller inte värme så länge. Speciellt om man inte

har grundeldat under dagen.

O för snål att köra igång elelement är jag också...


Dags att göra sig klart för att tillbringa 13 timmar på

jobbet då!


O sen när jag kommer hem är livet som vanligt

igen! Brudar o hundar hemma! Hurra!!!

Fast det är ju bara tillfälligt, jag kommer ju lämna

hundarna på tis o hämta dem på tors denna vecka.

Mor o far har äran att ha dem.

DET kommer kännas det!


HIttade fina bilder på Sissi i Sandras blogg =)

        


Ha en fin dag

  

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards