miian

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Mia - 25 februari 2011 15:53

Sissi vill bevisa för alla, som inte trodde att hon skulle våga klippa av sig håret, att hon vågade :

 

  


  

Snyggt som attan tycker hennes mamma!

  


Av Mia - 25 februari 2011 12:52

Hejhopp!

Igår när jag kom till jobbet låg det en lapp.

"****** sjuk fre o lörd, finns ingen vik"

ÅÅå nej!! Min hel lediga helg såg mörk ut =(


Som sänt från ovan kom det en vikarie som inte bor här

längre, han var hemma o hälsade på, o kom till oss.

Han tog fredag, o en annan supervikarie går in tidigare på

lördag!

HURRA HURRA HURRA!


hm... När jag tog på mig skorna för att gå hem i morse,

hörde jag att telefonen ringde. .

En till sjukskrivning, dubbelpass i morgon o dag på söndag!

  

Nu är det såklart tråkig för dem som är sjuka,

hoppas att ni kryar på er snart,

men ännu tråkigare om jag måste ut o jobba!


Min nästa hel lediga helg är i påsk. . .

Hoppas verkligen att det löser sig, utan att de behöver ringa

mig, har ju lite svårt att säga nej, när jag vet att det är kris,

o det gör ju fiiina pengar.

  


Nästa som inte riktigt gått som planerat, imorgon ska vi ju

tapetsera badrummet, o de tapeterna var inte bara dyra,

de är försenade också! Har inte kommit alltså!

  

Ok, köper väl tapet till hallen så tar vi den imorgon istället. .

NOT!

De tapeterna som jag kollat på,  hade ju inte heller kommit in!

  


Nu till nått skojigare;

Myzak hans flickvän, som bär på hans 13 pluppar

   


     


O hans nya kompis, som tänker nypa brossan på nosen;

  


Ska man behöva stå ut med detta??

  

ÄLSKADE MYZAK!! DU ÄR SÅ FIN!!!


"Försök komma upp nu din lilla skit"

  


"Men Hallå!

Visa lite hyfs tack, jag är ju en bebis!!"

   


"Bebis??? HAhahahahh va larvigt!"

  


"ok, det var väl du som puttade mig då.. Ja vi säger väl det då"  

Tur att Poga inte låg där under   

Tack Marleena för bilderna, jag är så glad att jag får följa min nallebjörn!

  


Det blir mat hos grannarna ikväll, trevligt!

Har varit o köpt lite viktiga prylar..         

Hittade även vin till grannarna, jag gillar ju inte vin, så det ska ju

bli spännande, eller inte, att höra va de tycker om det   


Må så gott everyhopa!


kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards