miian

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Mia - 8 februari 2011 11:32

Bus innan promenaden

    


Tänk så fina spår man ser i snön!

 

      


Vägen till ladan var idag gudomligt fin

       


Jobbigt att komma utanför skoterspåret... 

  


Bäst att hålla sig på spåret

   


Bamse behöver bara se nyfiken ut, så drar Lejja igång ett race..

     

   


  


Spa har fortfaranade vinterstängt!

  


Några bilder som får tala för sig själv

            


Ska vi jaga hästarna, eller gå till grannen o dricka kaffe?

  


Tjohoooo! Vi ska till grannen!

  


  

  


Tulpaner är speciella =)

  


Vackert!

  


Fina mammas älskade pojke

  


Nån som är sugen på fika ?

    

Av Mia - 8 februari 2011 07:21

Godmorgon!

Vårlikt idag, eller vår o vår, det har kommit snö inatt,

började snöa igår kväll,  när jag skulle ut med hundarna.

Men det känns varmt, säkert så det blir massa snöbollar på

voffsarna. . Det är ju kul! Eller???

1.5 minus var det såg jag nu.


Tänk va beöksantalet ökar när man skriver ut känslor?

Hur kan det göra det? Sprider sig ryktet i cyberrymden då?


Å dåliga att kommentera är ni också, jag vet att jag har ca 10 trogna

kommenterarer, men vilka är ni andra 50 som är in?

Oftast ligger det på ungefär samma antal, så jag antar att

det är ungefär samma som kollar in.

Jaja så är det o har alltid varit, o kommer alltid att vara.


När jag skulle lämna Myzak fick jag mail av en som hade

i principt följt mig sen dag 1 när vi hämtade honom,

hade jag ingen aning om, vet inte vem det är idag heller.

Mer än hennes namn.

Märkligt!

En tjej som bor nånstans som vet så mycket om mig,

skulle vi träffas, eller det kanske vi har gjort, så skulle hon känna

igen mig, o jag skulle inte ha en aning om vem hon är.

Det är en konstig känsla!


Fast jag gillar ju att blogga, o tycker att det är kul att det är så

många som läser, men ibland blir jag matt.


Jaja what ever!

Idag ska jag iallafall till min andra karl, eller andra o andra, jag har ju

ingen, så har grannen blivit min första karl nu??

Hm.... Undra va hans fru tycker om det?

  

Deras son är sjuk, så efter prommisen bjuder de på kaffe.

Undrade såklart om de ville vara med på promenad först, men

eftersom de var sjuka så tackade de nej...

Haha ja eller hur?


Ska skjutsa mina bebisar till Linja senare.

Åå det känns, Bamse har sovit där förrut o han gillar det skarpt.

Men Prinsessan som är lite mer kinkig har inte gjort det,

o hon är ju inte bekväm i alla lägen.

Har tagit lång tid för henne o min pappa att bilda en relation.


Det man MÅSTE tänka på med Lejja är att inte vara

skarp i rösten, inte ens om hon luktar på bänken, pappa!

Räcker med ett Öh öh så lyssnar hon.

O man får absolut inte ömka henne, det är en sån balans

gång med denna fröken.

Min fina goa Puffa! Det är en sån makalös hund!

O Bampemannen är också det såklart!


Nu är det dags för promenad

  




kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards