miian

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Mia - 1 februari 2011 19:44

The pain of love,
Won't break us up,
We don't need your salvation,
The pain of love,
Will never stop,
We are our own creation,
The pain of love,
Lives in our hearts,
Its deeper than the ocean,
The pain of love,
Waits in the dark,
We take it in slow motion.



Refren:


And we go on,
and we go on,
and on and on and on.


We don't belong,
We don't belong,
Belong to anyone.


The pain of love will last Forever,
Promise me, promise me,
Lets celebrate the pain together,
The pain of love.



The pain of love,
In all of us,
It hits you like a hammer,
The pain of love,
We can't turn off,
Let's celebrate the drama,
The pain of love,
Don't let us crush,
We will be All forgiven,
The pain of love,
I want to touch,
Without it's not worth livin'



Refren:


And we go on,
and we go on,
and on and on and on.


We don't belong,
We don't belong,
Belong to anyone.


The pain of love will last Forever,
Promise me, promise me,
Lets celebrate the pain together,
The pain of love.




We climb the mountain,
Walk the desert,
For our love,
Let's make a pact tonight,
So we can feel this pain of Love forever.



Refren:


And we go on,
and we go on,
and on and on and on.


We don't belong,
We don't belong,
Belong,belong to anyone.


The pain of love will last Forever,
Promise me, promise me,
Lets celebrate the pain together,
The pain of love.

  

Av Mia - 1 februari 2011 10:24

Eftersom jag inte vet riktigt vilka som är inne här o läser,

så kan jag inte veta om ev fobier eller så, alla bilder eller text är fritt av mig

o som sagt, jag kan inte veta va ni gillar eller inte gillar

  


Fina Lejja flickan



Såg att videkissarna börjat titta fram =)

 


Man kan hitta på olika djur efter mina vägar

 

MOhahahhahahahhahahah


Lejja skäms för sin mamma nu, så elakt att lägga in

en bild på en näbbmus   

  


Tänk om detta hus kunde prata, då jä*lar hade det varit

en värsta skräckhistoria. Ofta massa fylla o Slagsmål =(

  


Det är lika halt som det ser ut, efter vägen!

Shit, hade varit lättare att åka skridskor

 


Vi klarade oss utan benbrott iallafall

  


Dessa snögubbar kämpar för sina liv.

Grannbarnen gjorde dem när den första snön i nov kom,

ser ut som chokladbollar =)

 



Lejja är lika förundrad över dem varje gång!

Hon är alltid fram först o luktar av dem iallafall,

sen kommer Bamse. Myzak o Gizmo var inte lika impade av dem.

Men När Myzak luktat , så kissade han alltid på dem..


 


Gillar inte sånt här;

Droppande från tak! Vill ha minusgrader ett tag till!!!

  


Undra om mitt altantak kommer att hålla när detta

rasar ner

  


Mammas fina vovvar vill nu ha mat.

Blev en kort promenad idag, pga av regnet. Ja jag vet att det

inte finns dåligt väder, bara dåliga kläder, men jag gillar inte regn

                    

Av Mia - 1 februari 2011 09:05

Godmorgon!

1000 besökare sen den 10 jan! Snitt 50-60 per dag så hade jag

haft sidan från början hade jag haft över 1500 besökare =P

Å hade jag haft min gamla kvar så hade jag varit på

topplistan, även denna gång!

Nu kom den på 40e plats bara.

Hade klått Anna =) Såg att hon kom på 22a plats!

Hur 17 man kan komma så högt på att aldrig uppdatera,

eller ens fixa med sidan   Jag är inte bitter =P


Idag kommer Nanne hit, Alltså Sandra, hon hade tydligen

inga fina kläder med sig till pappa,

jag tror att det är en undanflykt för att träffa mig ja

  


Igår när jag var hos min kusin, så berättade han att det

finns vildsvin omkring dem.

O igår kväll hade de varit framme igen! Hu tur att

de höll sig borta när vi var där!

Bamse började ju sin spårkarriär med vildsvinstassar,

undra om han kände igen doften =)


Det verkar vara plusgrader ute idag! GRÅTER!!!

Hittade ju ett världsbäst skoterspår igår,

det får inte försvinna!


Planer idag, nja inte vet jag, ev så kommer Mamma hit

imorgon o vi ska måla badrummet,

men det lät som det var både det ena o det andra som

skulle klaffa, så jag vet inte, vi kanske ska skjuta upp det.

Ska ringa sen, för det är ju inte så kul att plocka ur badrummet

o så blir det inget, eller att inte plocka ur så ska vi måla. .

Så alltså har jag plocka ur eller inte plocka ur badrummet

som mina planer idag. .


Känner lite stress för att börja jobba på fre.

Kan gärna vara hemma längre!

Längtar inte en uns dit! Det brukar man ju göra efter

ett tag när man varit ledig, men inte nu.

Ja iof det är popcorn på fre så det får väl vara det

som lockar då!   


Med dessa sovvanor som jag o vovvarna fått så

kan jag inte sitta här som jag brukar. .
Dags att ge sig ut o gå!

Hejhopp!


Må så gott

  

Bamse o Vilma 07


kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards