miian

Alla inlägg under februari 2014

Av Mia - 24 februari 2014 14:57

Av Mia - 24 februari 2014 11:24

PussLejja!

Av Mia - 23 februari 2014 15:00

Av Mia - 17 februari 2014 09:34

Solen skiner och inga sura miner =)


Idag gjorde jag mitt sista pass på gamla jobbet!


Wow!!


Imorgon börjar jag på en servicebostad i stan.

Vet inte riktigt vad det innebär ännu, men den informationen

nya chefen av mig, så låter det jättespännande!


Var på intervju i onsdags, och jag hade ingen aning om vad det gällde,

och chefen visste inte det heller!


Spännande att gå på intervju och inte veta alls vad det handlar om,

när jag berättat lite om mig sa hon att du kommer

bli placerad på en servicebostad, med lite olika

handikapp, ok tack sa jag =)

Idag åker jag in och skriver på papper, och får schema,

och imorgon börjar jag på intro där!

Hur kul låter inte det då????


Igår när jag åkte till mitt, nu gamla jobb, så kändes det inte

vemodigt alls, ville bara att timmarna skulle gå, så jag fick sluta

någongång.

Hade redan packat mina saker innan kl 17 =)


Nu är det klart, no more! Lovely!!!


Ja lycka till Mia, ska bli spännande att följa dig på

denna resa!   


Av Mia - 6 februari 2014 09:38

Godmorgon på er!

Här kommer ärligt stulna bilder från Sandra =)

Lilla Milton pluppen sover och äter, tittar upp ibland och

somnar om. Lite kink i magen, men det är väl inte så konstigt,

varit på ett all inclusive hotel, och nu så ska han helt plötsligt

börja äta, och allt ska fungera.


Julia är en duktig storasyster, hon är ju van med sin storfamilj,

så så konstigt är det ju inte att det kommit en till =)

Men att klappa försiktigt, det är en sak att träna på...


Sissi är pigg, och snart är grav. kilorna borta! Swisch sa det denna

gång, men hon hade ju typ 3 ton mindre vikt än med Jullan oxå   


                                 

Av Mia - 1 februari 2014 03:42

Välkommen Pricken! <3

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards