miian

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Mia - 16 februari 2011 13:57

Tjohoo!

Ultraljud gjort på tiken som Myzak parade tidigare

o det visade 13 (TRETTON) stycken Pyzzlingar!


Haha vilken himla tur att det inte blev parning mellan Kerstins

Mina o Myzak, nu hade det kanske inte blivit så många mellan dem,

men Kerstin har väl haft nog med stora kullar för ett tag =)

GRATTIS TILL Kennel Maxigorin 

Spännande att följa småpysslingarna!


  

Bästa finaste goaste Myzak!

  

Av Mia - 16 februari 2011 08:14

Godmorgon!

Igår hade jag o vovvarna en skön dag, eller de håller nog inte

helt med.. Gjorde inget speciellt, förutom promenader o sen..

Pälsvård o kloklippning..

Inte så uppskattat! Haha Bamse han hatar verkligen att bli

borstad! Ser ut som man står dem en el borste o ger honom

stötar!

Klorna är dock inget problem, men han älskar inte det..

Lejja, tänk i början då fick man nästan klippa klorna med

våld på henne! Hon hatade det! Så vidrigt äckligt!

Nu ligger hon lugn, o efter varje tass ska hon ha en godisbit.

Borstning går också bra, det hade också stora problem med!

Hon är så duktig min lilla prinsessa!

O Kungen också såklart =)


På em när jag varit ute med dem, kom pappa hit,

han skulle tydligen snickra lister!

Det var ju bra, då fick hundarna sällskap, eftersom jag

skulle till jobbet!

När jag kom hem hade han fått upp nästan alla lister i

hallen! Vilken skillnad!

Tack så mycket för hjälpen!


Nu hör jag att han börjat stöka o vakna, så det står väl inte på

förrän vi ska börja snickra igen... Han har nog glömt mina

morgonvanor, att det ska vara lugn o ro ca 2 timmar

innan jag gör nått.. Det var ju typ 25 år sen vi bodde ihop, så han

kan nog ha glömt det, som sagt!


Ha en fin dag alla!


kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards