miian

Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

Jag blir så matt!

Av Mia - 14 februari 2011 21:29

Hur kan folk, som inte ens bor här, utala sig om saker å ting??

Ni känner inte ens mig!


Vill nån ha information, hör av er till mig istället, gå inte på rykten!!

Så himla trött på skitsnack o elände!

 Skärpning!


  


Vad detta gäller om skriver jag inte ut här, det är väl redan

en hel del som vet nått om det, o vilken "sanning" de vet, kan

inte jag svara på!

Jag vet då att "mina" närmaste tycker också att det är BULLSHIT!!
  



Skickar en hälsning till "mina" boys

    

Goaste pojkar, Mamma saknar er!!

   

 
 
Din tvillingsyster

Din tvillingsyster

14 februari 2011 22:02

Puss hjärtat mitt.
Dumskallar finns tyvärr men tänk på att allt oftast bottnar i rädsla för den som är stark.
De som snackar skit är rädda för dig eftersom du är stark och modig.
Kramen

http://benson-soccer.zoomin.se

 
Mimmi

Mimmi

14 februari 2011 22:05

Men vad händer Mia?? Hoppas du kommer tillrätta med dessa skitpratare. All lycka till dig. Kram kram

http://minalejon.nu

Mia

15 februari 2011 13:06

Folk som vet så mycket, som inte vet nått alls lägger sig i mitt liv! Så enkelt är det!

 
Ingen bild

S

14 februari 2011 22:32

Ja det är verkligen dubbelsuck på alla dessa jobbiga åsiktsmaskiner! Huvudsaken är att man själv vet vad som är det sanna.Men sånt här tar sån onödig energi! Kram my love!

Mia

15 februari 2011 13:06

Japp o du blev såklart involverad =P

 
Ingen bild

mie

14 februari 2011 23:19

Har inte följt med i allt detta. Men du, damen !!!! Du har en fantastisk karaktär, empati och jag vet du älskar alla dina djur över allt annat!'
Lyft på hatten o gå vidare. Du är en otroligt fin människa i mina ögon.
Bry dig inte alls om negativa kommentarer. De har inte hemma alls hos dig !!!!Dessa vet inte alls vad de pratar om.

Mia

15 februari 2011 13:05

Tack för dina ord!

 
Ingen bild

mie

14 februari 2011 23:23

Egentgen blir jag väldigt arg, när jag läser detta !!!!! Bara skit i alla dessa kommentarer !!!!!!!!!

Mia

15 februari 2011 13:04

Men va blir DU arg för? Inte meningen att uppröra dig =P hehe

 
Mor

Mor

15 februari 2011 01:45

Hör av dej under dagen...... och bry dej inte om alla "förståsigpåare" :) Huvudsaken är att du själv vet vad det handlar om, ingen annan kan ju veta "sanningen" även om dom tror det!
Kram från en skakig Mor

http://www.hean.zoomin.se

Mia

15 februari 2011 09:03

Jadu mor.... Jag ringer sen! Det är så löjligt så det är pinsamt för de berörda!

 
Ingen bild

Annkie

15 februari 2011 07:24

Är det inte märkligt att det finns människor som vet mer om en, än vad man själv gör!??

Skitbra att du vräker ur dig dina tankar om detta på bloggen, hoppas bara att berörda tar åt sig också! =P

Ha en bra dag bästa Mia!!!<3<3<3

Mia

15 februari 2011 09:03

Du skulle skratta om du visste vad det handlade om! Jisses säger jag bara!

 
Ingen bild

Eija

15 februari 2011 10:45

Myzak is the most wonderful boy and also his siblings are. This bullshit is enough, everyone, who has any doubt of his character is warmly welcome to spend some time with him.
He was not sold to me because he has bad temper... and I am the most luckiest woman to have him here! <3<3<3 We all, here in Finland, LOVE him!!!

Mia

15 februari 2011 13:02

ÅÅÅÅ va du gör mig glad Eija! Du o jag vet ju sanningen om lilla goa Myzlipyzli! Underbaraste killen

 
Ingen bild

cb

15 februari 2011 11:20

Det lät som något jobbigt....suck. Hoppas det reder sig! Så länge man vet själv hur det ligger till och dina barn och L. Det är det viktiga. Strunta i resten så blir du lyckligare :-)

Mia

15 februari 2011 13:00

Ja,det är inget jag kan påverka... Men allt skulle blivit lättare om den som startat detta hade haft lite kött på benen först...

 
Kristin & Harras

Kristin & Harras

15 februari 2011 15:43

Usch så jobbigt det låter! Skickar en kram. Hoppas allt ordnar sig för dig! Vad det än är!

http://www.minsida-pippsan.blogspot.com

 
Annaf

Annaf

16 februari 2011 21:21

TRIST!!!!!

http://www.pysselanna.zoomin.se

Mia

17 februari 2011 08:36

Ja, om de som börjat snacka hade nått o gå på iallafall............ Suck!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards