miian

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Mia - 7 februari 2011 21:55

De som ska ha tillgång till lösenordet har fått det, ni andra får vara nyfikna   

...

Av Mia - 7 februari 2011 21:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mia - 7 februari 2011 17:15

Kortet är taget med min mobil, ni har inte fått fel på ögonen,

det är suddigt =P


Goaste lilla skitunge som finns! En liten sötproppa som vet

va hon vill, o inte vill!

Dogsen var såklart med, o när vi gick en vända

så trippade Lejja med viftande svans! Så underbart att se!

Förrut har svansen varit rakt ner, eller under magen på

okända platser!


  


Förresten! Hahahhaha Mitt inlägg på fb igår handlade INTE om

Lars! Hahaha flera funderingar om det tydligen!

Det var en historia som jag kopierade.

Lägger väl in den här med så mamma får se den också då!


Bra män kan du hitta bakom varje hörn, sa Gud.
Sen tänkte han efter, och gjorde jorden rund...

 

Tack o hej

  

Av Mia - 7 februari 2011 12:33

Nu känns det bättre igen!

Har fått mitt samtal, o det tackar jag för!

Det blir nog bra nångång   


Har fått många frågor o funderingar ang bloggen idag,

Va roligt att ni hör av er, istället för att bilda er en egen sanning =)

Jag skriver vad jag känner, o det jag skriver står jag för,

o det vet inblandade.


Har varit o hämtat ut min enorma vinst sen helgen,

kanske det är därför det känns bättre??

Jag köpte en påse "lördagsgodis" Tänkte att man kan ju  vinna

massa på både keno o lotto.

80 kr på jokernr vann jag   


Betalade 75 kr för påsen, o så köpte jag även en triss då,

så egentligen gick jag ju back...

Jaja what ever!


  

Av Mia - 7 februari 2011 07:21

Godmorgon!

 

Inatt har jag sovit gott =)

Kom hem strax efter 21 igår,

till två överlyckliga hundar, men så trötta!

 De hälsade o sen var det godnatt för dem på

en gång!

 

Har varit en jobbig helg för dem tydligen!

Varit på Runndagarna o promenerat på isen,

massa folk o nya intryck!

 

Skönt att ha dem hemma igen.

Brudarna är jag ju van att ha borta på dagarna,

men inte mina hundar!

 

Det kommer bli svårt, men jag kan inte ha

dem varannan helg, då skulle jag bli galen,

räcker med de timmar

som jag kommer lämna dem själva ändå.

 

Verkar iallafall som att mitt braiga barn o hundschema

kommer att gå igenom helt nästa period   

Startar den 7 mars

 

Några p möten o handledningar som det blir

problem med, men jag har inte lagt kvällar efter

de passen, så om det inte löser sig med hundarna så

får jag ge dem miljader tid efter dessa turer då.

De klarar sig!

 

Nästa vecka har jag 3 kvällar, o brudarna är hos Lars,

Måndag har jag även handledning, får höra om Lars har

möjlighet att ha dem på mån.

 

Handledningen blev flyttad, just på det perfekta passet!

Skulle jobba 9-13 o sen 16-21, skulle hinna ut med vovvarna

före o sen ta en rejäl promenad på em, innan jag skulle jobba igen.

Men men inte ens det gick bra...

 

Min hjärna blöder av alla tankar nu, får ett samtal

på fm, som kanske kan få mig på rätt väg.

Stress stress stress!

Måste göra nått nytt, eller måste jag det?

Vill ju vara kvar på jobbet, eller vill jag det?

 

Helgen som varit har varit toppen, kändes som att jag har världens

bästa jobb, men så 4 min innan jag ska gå hem

så kom verkligheten ikapp!

 

Ååå om du visste va du gör mot mig, fast det vet du ju...

Jag vet att det är lika rörigt för dig, o jag stödjer dig

totalt!

Men FAN!   

 

Som vanligt, egoist! Tänker bara på sig själv, hur ska Jag

klara mig? Detta är ju inte precis va du behöver nu,

men läs inte då   

 

Känns som man är i en återvändsgränd, det har jag varit

många gånger, men nu är det på allvar!

Hur ska jag göra? Hoppas på att samtalet kommer

guida mig rätt idag!

 

 

...............det är nog dags att söka plantsättar jobbet i

Älvdalen. Skönt att gå på ett hygge o bara ha

problem med alla stenar o rötter som är i vägen!

 

Idag är jag ledig iallafall, o imorgon ska jag skjutsa mina

älskade vovvar till Linja, eftersom jag har ett 24 timmarspass

på ons till tors. Går av på torsmorgon, o kl 13 har jag

ett möte. . sen hämta vovvarna

Fre ska min bil till doktorn, fick en tvåa pga av

höga avgashalter...

Lörd ledig Söndag jobbar dag, sen åker mina brudar igen   

Phu, en lugn o skön vecka startar idag alltså..

Not!

 

Må så gott då!

  

 

 

 

 

 

 

 

 


kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards