miian

Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

Några bilder från morgonen. .

Av Mia - 1 februari 2011 10:24

Eftersom jag inte vet riktigt vilka som är inne här o läser,

så kan jag inte veta om ev fobier eller så, alla bilder eller text är fritt av mig

o som sagt, jag kan inte veta va ni gillar eller inte gillar

  


Fina Lejja flickan



Såg att videkissarna börjat titta fram =)

 


Man kan hitta på olika djur efter mina vägar

 

MOhahahhahahahhahahah


Lejja skäms för sin mamma nu, så elakt att lägga in

en bild på en näbbmus   

  


Tänk om detta hus kunde prata, då jä*lar hade det varit

en värsta skräckhistoria. Ofta massa fylla o Slagsmål =(

  


Det är lika halt som det ser ut, efter vägen!

Shit, hade varit lättare att åka skridskor

 


Vi klarade oss utan benbrott iallafall

  


Dessa snögubbar kämpar för sina liv.

Grannbarnen gjorde dem när den första snön i nov kom,

ser ut som chokladbollar =)

 



Lejja är lika förundrad över dem varje gång!

Hon är alltid fram först o luktar av dem iallafall,

sen kommer Bamse. Myzak o Gizmo var inte lika impade av dem.

Men När Myzak luktat , så kissade han alltid på dem..


 


Gillar inte sånt här;

Droppande från tak! Vill ha minusgrader ett tag till!!!

  


Undra om mitt altantak kommer att hålla när detta

rasar ner

  


Mammas fina vovvar vill nu ha mat.

Blev en kort promenad idag, pga av regnet. Ja jag vet att det

inte finns dåligt väder, bara dåliga kläder, men jag gillar inte regn

                    

 
 
Mor

Mor

1 februari 2011 11:04

Stackars, stackars den som har fobier för vissa saker :)Jag vet vem, och hon får väl en mindre chock........Man kan ju hoppas att hon glömmer att kika in här idag :)
Fina promenadbilder är det annars!
Kram/Mor

http://www.hean.zoomin.se

Mia

1 februari 2011 12:47

Det kommer säkert märkas om hon kollar in ! hahahahhaha

 
Ingen bild

Moster Lena

1 februari 2011 12:06

Jag är ju in lite då o då ;-) Fina bilder, men näbbmusen kunde du ju ha hoppat över!!

Mia

1 februari 2011 12:46

Den lilla söta =P

 
Din tvillingsyster

Din tvillingsyster

1 februari 2011 12:43

Funkar skylten att ha ute?
Jag köpte ju en likadan men har inte hittat någon plats att ha den på inne, vill ju att alla ska se såna sanna visdomsord!
Stackars lilla näbbmus som döden dött, jag hoppas du tog hem den, la den i frysen i väntan på att den kan få en riktig begravning till våren när du kan gräva igen.
Kramen

http://benson-soccer.zoomin.se

Mia

1 februari 2011 12:45

Skylten har inte ändrats ännu iallafall =)Få se om den klarar av heeela vintern!
Såklart tog jag upp musen o la den i frysen, ska köpa en värmelampa, har jag tur så kanske den tinar upp o börja leva igen =P Då har ju katterna nått att leka med =)

 
Ingen bild

Annkie

1 februari 2011 19:42

Ja jösses, i din blogg får man vara beredd på vad som helst =D
Underbara vårbilder & fina chokladbollar också, undrar just vad som gett dom den bruna färgen=P
Och det där huset såg verkligen inte trevligt ut. jag ryser när jag ser det!!!

Kramar!!!

Mia

2 februari 2011 08:23

Den bruna färgen är inte nått annat än gräs o jord, de gjorde de när det kommit ca 4 cm snö =P

 
Ingen bild

S

2 februari 2011 15:35

.......ihhhhhhhhhhh! Där fick jag! Fy Fy Fy....och att lägga "the thing" i frysen....vtf nu är det dags för dig att böraja jobba igen, du verkar ha alldeles för mycket tid över till att göra riktigt sjuka saker! jag vill aldrig äta glass hoss dig nu efter det här iaf :) Men, I Love You anyway!

Mia

2 februari 2011 16:31

MOhhahahhah Läser DU min blogg?? Hade jag ingen aaaaaaning om =P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards