miian

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

24 mars

Av Mia - 24 mars 2011 10:44

Godmorgon!

Gick upp tidigt på jobbet idag, skönt att få undan saker utan att

behöva gå ifrån, som man gör under sin ordinarie tid!


Var in o hämtade 2 glada vovvar hos Lars.

Bamse hade spytt igen, han har tydligen fått i sig nån

flisa från benen, som nu kommer fram under snön.


Har varit ut med dem på en långpromenad i stormen nyss.

Herregud, tur att de väger mycket, annars hade jag fått

gå med 2 ballonger i luften!

Vissa ställen så blåste det så mycket så Lejja flög åt sidan

av vinden =)


Stolt mamma!

Duktiga Helmi ! Hon har fullt upp några veckor nu =)

Bild lånad från Kennel Maxigor

  

Kolla alla sötnosben

 


Fick en Myzak ångest igår, precis när jag skulle sova.

3 månader. . . Usch o fy, tårarna tar aldrig slut över honom!


En annan sak nu. Fick elräkningen... Trumvirvel

500 mindre än förra gången, o den var ju betydligt mindre än den före det!!

I jan hade jag 4400 o nu 2200!!

Spara onödan hjälper verkligen!

Mycket bra, kommer bli en snål månad nästa månad, ¨

så det är ju skönt att den inte var på så mycket då =)


Idag har jag inte tänkt göra så mycket mer än, ja inte vet jag =)

Har redan hunnit med så mycket på morgonen,

o jag lever gott på det!


Ha en bra dag everyhopa!


Grattis till Vilma som fyller 10 idag, eller om det var igår...

Hur som helst GRATTIS!

 

 
 
Ingen bild

Kerstin

24 mars 2011 11:49

Här blåser det orkanvindar nästan, var rätt besvärligt att gå i motvind =) Lite lugnare i skogen iaf, skönt!

Mia

25 mars 2011 07:49

Hoppas att inte gullisarna var ute för första gången igår, då blir det att lära dem att gå på låda =)

 
Ingen bild

S

24 mars 2011 13:01

Jisses vad du är bra på att spara på el, det är kanon bra ju!Ja du min vän, tur att det inte var just idag du skulle med ut och rida. Hästar gillar inte när det blåser så här om man säger så;) Fortsätt ha en bra dag min bästaste du! Själv ska jag iväg och ha första natten på det nya stället!
Pussiluss!

Mia

25 mars 2011 07:47

Sicken otur! Det var ju igår som jag kände på morgonen att IDAG ska jag rida, men jag misstänkte att de inte gillar blåsten =P
Hoppas du har haft en trevlig natt, sov- eller vaken natt?

 
Lina

Lina

24 mars 2011 13:28

Haha, kul att man är omtalad då på jobbet utan att man ens är där :D Men ja, det kanske finns liknelser mellan oss .. men hon är fan mer förvirrad än mig haha! Jahapp då blåser jag bort idag med bilen då när jag ska köra ;) Konstigt att lilla plutt du står kvar på backen då?

http://deepreality.blogg.se

Mia

25 mars 2011 07:46

Vi gör inget annat än att pratar om dig när du inte är på jobbet! Heeeela tiden! Loooooovar!

 
Annica

Annica

24 mars 2011 16:19

Grattis till Vilma:)
Hahahaa va rolig han såg ut på bilderna galenpannan Gizmo....greppet om Lejjas nacke såg för festlig ut=)
Härligt med elräkningen också!!!
Ha det bra i stormen!

http://leonland.bloggplatsen.se

Mia

25 mars 2011 07:46

Ja han var go den lilla Dampen! Skulle vara så kul att träffa honom, han skulle jag gladeligen vilja träffa nu, men Myzak är jag nog inte redo för än

 
Ingen bild

Moster Lena

24 mars 2011 17:09

Vilket myller med hundar, men så gulliga! Här är det full snöstorm och ska tydligen hålla på inatt o en del av dagen imorgon!! Det tog 2 timmar hem för mig idag!!! Normalt 45 min - 1 timme!! Klem fra mig

Mia

25 mars 2011 07:45

Usch, så är det om man vår vårkänslor då blir det jobbigt när det blir bakslag! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards