miian

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Mia - 9 mars 2011 17:39

Hejhej!

Nu har jag återvänt till livet!

Först möte, sen började jag tidigare o jobba, direkt efter jobbet

åkte jag på möte igen. Sen hämta hundarna, som blev såå glada

av att se mig! Mina snuttar

  

Lejja har hittat sin favvoplats i Linja, sängen i datarummet!


Bamse spanar på rådjuren:

  


Har även varit o handlat present till Bamse, en ny boll!

Åå han kommer bli tokglad på lördag!

Då ska vi leka med en HEL boll!!


Höll på att åka dit på 2 möten nästa vecka, min nästan helt lediga vecka,

(bara handledning på måndag, sen har jag semester till söndag)  


men jag sköt upp det till veckan efter. Hade inte kalendern med mig. .

Möte måndag, jobba tis, kurs + jobb ons - tors, möte fre

ledig lörd, jobba söndag.

MEN JAG SOM INTE JOBBAR HELTID???

HUR GÅR DET IHOP???


Nu blir det ju mycket med en del extra saker, o sen att jag är samordnare

gör ju att det bli mer, o speciellt nu inför semester planering,

vi ska träffa lite kandidater, det ska bli kul!

Samordningsuppgifterna ska ju egentligen ingå i arbetstiden,

men det får inte läggas in när vi gör schemat.


Känner mig trött o sliten till o från!

Idag var jag väldigt trött o sliten, la mig på soffan o slocknade på em!


JAG BEHÖVER ÅKA IVÄG PÅ TJEJPLANET!!

Hoppas hoppas verkligen att jag kommer med!!


Vad ska jag göra när jag blir stor???

Är det inte dags att fundera på det nu?

På allvar alltså!


Nu har jag iallafall gjort lasagne!

Har aldrig gjort det, det är en sån sak som bara Poff, varit klart

i denna familj förrut =)


Må så gott


kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards