miian

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Mia - 6 mars 2011 11:09

GRATTIS ELINPELIN PÅ DIN 17 ÅRS DAG!!!

Kommer på em o firar dig

  


Mina 23 timmar på jobbet har varit lugna, fast inte egentligen,

perfekt pass har det varit iallafall!


Åkte direkt o handlade när jag slutat.

Har varit ut med askan från kökspannan, varit ut med sopor,

massa sopor... Satt upp en hylla, städat kylskåpet,

Färgat håret o håller på med sen skinkstek, som jag tänkte

att jag o brudarna, o ev Lars ska äta efter kalaset.

Så har min morgon varit =)


Sån energi har man om man fått sova inatt.

Min stackars kollega har inte haft samma tur,

vi har 2 som kan stöka på nätterna, o båda larmen går

till ett jourrum, o det är meningen att man ska ett varsitt

larm, men om man då som jag tvärsover så

hör man inte dessa. . . .


Vaknade 5,30 av att jag hörde Myzak skälla till 2 ggr. .

Hur kan jag höra han, tänkte jag, o HUR kan jag höra

honom här, när jag inte ens är hemma?

Hm, nu var det ju såklart inte plutten som lät,

jag drömde nog bara efter älsklingen


Avslutar med en underbar låt


Min hårfärg idag;

  


kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards