miian

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Mia - 13 mars 2011 16:43

Grattis Mats på 40 års dagen =)


Jag har jobbat idag, o nu är jag ledig till nästa söndag kl 09!!

Fast jag har ju handledning imorgon, men den räknar jag inte

in i jobbtänket =P


Amanda har ont i halsen, blir hemma från skolan imorgon.

Hon kommer sova här inatt, o sen får hon ta buss, eller om jag skjutsar

in henne till Lars imorgon. Vi får se


Hundarna är o gör sig trötta hos Lars, så de klarar av att

få en tråkdag imorgon, nu blir ju Märta här, så det blir ju inte

illa för dem, de små bortstkämda varelserna!


Kalas ggr 2 igår. Först med mor, far Malin o  Sötproppan,

o sen med Lars, han skulle kommit tidigare, men det

blev problem på jobbet, som han fick lov att göra en utryckning på.

Bamse kände sig inte undanskuffad iallafall!


Melodifestival...

Min svärmorsdröm vann!! Sandra ska bli ihop med Eric Saade,

Sandra Saade, ja det låter bra det!

Nu gäller det bara att få Eric att förstå det också!

Jag röstade även på the Moniker, gillar den väldigt mycket,

låten alltså, han som sjunger får nån annan ta =)



"Jag må han leva"

  


Jag o mor målade dörrar, Lejja kom ihåg hur det gick förra gången,

hon höll sig undan =) Tur det, för vi målade med "fel" färg, riktig lackfärg,

som kommer ta 100 år innan den torkar!

   


Min söta tavla:

   


I Väntan på varsågod;

   


Varsego

  


   


   


 


Bamses present var intressant!

 


 


Lars hade present till dem båda, Bamse lycklig;

  


Bamse nöjd med dagen, o tackar för alla grattis här o på fb,

sånt gillar han, han är ju inte en kille som gillar att ha massa folk omkring

sig, men på nätet går det bra   


Ska snart åka o käka på Mc donalds, o sen hämta hem voffsarna,

solsidan också såklart, kanske ser det hos Lars, jag o Sandra har lika humor när

det gäller solis, det blir roligare då =)


Hejhopp!


        

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards