miian

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Mia - 24 mars 2011 17:14

Hundarna ville ut på em promenad idag, de har varit lite sega med dem nu förtiden,

men idag tyckte vísst de att det passade. .


Min plast, som skyddar från regn i snö på trappen,

har blåst sönder=(

 

 Idag ville jag inte att nån skulle komma in på min gård =)  

Blåsigt åt vovvarna

   


Tänk att Bamse kan se större ut än Lejja;

 

Fast att det blåser så måste man ha koll på träden, kan ju sitta

en ekorre där


Bamse har bara ögon på sin mamma =)

 

Vimpeln jobbade hårt

 

Lejja fick inte såå fin rumpa i motblåst=)

 


Bamse tyckte det var lite jobbigt att det blåste så mycket

 

Våren har kommit långt på vissa ställen

 

En liten tråkig påminnelse, denna stubbe hade Gizmo som

favvo sysselsättning, när han inte hann med de andra...

     

Knopparna har då vinter än

 

Vad tittar du på sötnos?

 

 

Kungen som klättrat upp på en sten=)


denna bild är tagen idag, o den under är tagen för 2 dagar sen

   


Lejja flyter fram

 

Kom då Lejja!

  Glöm o dröm!


Men Bamse ville komma

 

Lejja låg o åt snö istället

 

"Latoxe"

 

Det skulle han inte sagt

       

Vårtecken:

     

 

Rådjursskit är gott


Ekorreblicken igen  

   

Efter prommisen tog o jag o denna skönhet lite vila.

Vi fick sällskap

     

Sune fick en skön kudde

 


Hm.. snart måste jag alltså städa altanen... Kom igen snön kom igen!

 

Av Mia - 24 mars 2011 10:44

Godmorgon!

Gick upp tidigt på jobbet idag, skönt att få undan saker utan att

behöva gå ifrån, som man gör under sin ordinarie tid!


Var in o hämtade 2 glada vovvar hos Lars.

Bamse hade spytt igen, han har tydligen fått i sig nån

flisa från benen, som nu kommer fram under snön.


Har varit ut med dem på en långpromenad i stormen nyss.

Herregud, tur att de väger mycket, annars hade jag fått

gå med 2 ballonger i luften!

Vissa ställen så blåste det så mycket så Lejja flög åt sidan

av vinden =)


Stolt mamma!

Duktiga Helmi ! Hon har fullt upp några veckor nu =)

Bild lånad från Kennel Maxigor

  

Kolla alla sötnosben

 


Fick en Myzak ångest igår, precis när jag skulle sova.

3 månader. . . Usch o fy, tårarna tar aldrig slut över honom!


En annan sak nu. Fick elräkningen... Trumvirvel

500 mindre än förra gången, o den var ju betydligt mindre än den före det!!

I jan hade jag 4400 o nu 2200!!

Spara onödan hjälper verkligen!

Mycket bra, kommer bli en snål månad nästa månad, ¨

så det är ju skönt att den inte var på så mycket då =)


Idag har jag inte tänkt göra så mycket mer än, ja inte vet jag =)

Har redan hunnit med så mycket på morgonen,

o jag lever gott på det!


Ha en bra dag everyhopa!


Grattis till Vilma som fyller 10 idag, eller om det var igår...

Hur som helst GRATTIS!

 

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards