miian

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Mia - 8 mars 2011 13:00

TACK till den gulliga som har nominerat mig!!!
ååååå va jag skulle vilja vara med på detta plan!

  


Hej, Gry Forssell här!

Någon har nominerat dig till Mix Megapols Tjejplan 2011 där jag tar med mig ett härligt gäng tjejer till solen på Fuerteventura.

Lyssna nu på Mix Megapol för din chans att vinna en plats på Tjejplanet, den 14:e mars börjar vi fylla planet - LYSSNA SÅ ÖKAR DU DIN CHANS ATT VINNA.

Kram Gry 
  

Av Mia - 8 mars 2011 07:22

Godmorgon!

Grattis till min morbror som fyller 45 år idag!

Imorgon är han närmare 50 än 40   


Om man skriver nått om ett försäkringsbolag på bloggen ,

så kan man tydligen bli kontaktad   

Det är ju bra att veta, ifall man behöver få tag i dem =)


Jag trodde att jag hade bilförsäkringen i samma bolag som

husförsäkringen, men det har jag tydligen inte.

Kollade på nätet o enl det är det billigare med det bolaget jag har.

Få se om hon hör av sig igen =)


Närmaste 28 timmarna är jag inte så lätt tillgänglig i telefonen bara. .


Idag kommer mor o far, (vad skulle jag göra utan dem???)

O hämtar hundarna, vovvsen ska sova där inatt.

TACK SÅ MYCKET NI ÄR GULD VÄRDA!!!


Igår var jag o hundarna o mötte Sandra, när hon slutade skolan.

Vi gick en promenad, o mötte, eller skulle passera en liten hund.

Jag såg ju på en gång hur Bamse spände sig,

sa till killen som hade hunden, det var en tonårskille,

att min hund kan låta lite, tänkte att han inte skulle bli såå rädd !


Men Bamse lyssnade TOTALT på mig!

Han spände läpparna några ggr, men direkt jag sa nej så

blev det inget mer!

Fasiken va skönt, tänk va man har slitit med denna pojk!

O det har ju gjort resultat!

Jag är stolt över Bamse o mig själv!

Vi är duktiga han o jag  


Lejja gick med Sandra, o utan Bamse brevid sig så är Lejja perfekt

att ha vid hundmöten, hon tittar bara, men inte ett spår av att

göra nått dumt!

Sååå duktig tjej!


Igår fick jag känna på hur liten bebis som for runt i magen!

Full fart på Malins lilla sötproppa nr 2!

Häftigt, nu insåg även jag att hon ska ha en till bebis,

den här lilla snuttan har kommit i kläm av allt som

hänt dessa månader

Sorry -----, törs inte skriva namnet, vet inte om det är

officiellt! Nu ska gammelfaster skärpa sig!


  


Snart dags att gå ut, är -2 grader o absolut vindstilla,

det blir tyvärr en kort vända bara. Pappa tar ut dem på

en längre tur när de kommer till Borlänge.


Sen åker jag på möte, hoppas att det går bra, o att

det inte drar ut allt för mycket på tiden.

Börjar ju jobba 13,30. Men är det så att mötet drar ut på tiden,

o jag inte kommer ifrån, ja då får de klara sig på jobbet,

ett möte som inte går att stressa.


Har natten inatt, sover med den kollegan som jag sov med i helgen,

hoppas verkligen att hon får sova nu då, lite orättvist är det,

larmen skulle ju såklart delas upp.

Tror att vi pratat om det, men det snackas så mycket, o sen tar

ingen tag i det. Som livet i övrigt alltså   


O sen efter jobbet, direkt på möte, har egentligen inte det på schemat,

men jag "måste" gå ,vi får ett besök på mötet, som jag verkligen

vill vara med på!


Ska fixa present till Bamse imorgon också, ska hitta en ny boll,

o han är ju speciell med sina bollar, det är bara en som duger.

Mina hundar är inte bortskämda, inte alls!

Tänker på Myzak, hans bläckfisk,

 som jag fick engagera fb sverige med att hitta =)


Malin o Sötproppan kommer också på lördag o fikar, o firar Bamse!

O javisst ja min far, han ska vi ju också fira då   


Ha en fin dag alla!



kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards