miian

Alla inlägg den 26 mars 2011

...

Av Mia - 26 mars 2011 09:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mia - 26 mars 2011 09:06

Godmorgon!

Snart slut på Mars! Herregud va fort det går =)


Idag mår jag bättre, men hu vilken dag det var igår.

Vilken sorgsaknad!


Jag hade ju tänkt jag skulle göra ordning i badrummet igår,

så det är bara att trycka upp tapeterna, när mor o far kommer.

Få se hur mycket jag hinner av det idag, eftersom jag inte gjorde

ett skit av det..

Kommer inte ihåg vilka tapeter jag valt heller, ska bli spännande ,

tänk om min smak har ändrats, o jag tycker att de är skitfula nu =)


Sandra o Malin var ju med när vi kollade, o de godkände ju dem,

så jag känner mig lugn. Sötproppan var ju också med!

Även mamma, men hennes smak litar jag inte på   


Glöm inte att ställa om klockan inatt

EN TIMME FRAMÅT

Alltså blir min natt en timme kortare, o jag börjar jobba

snabbare då. . . Söndag, det är min arbetsdags det!


Söta flickor på Boyzone's kennel som vill få ett hem

   

Detta är inte Pysslingar, detta är Minisar  =)

Alltså inte Myzaks bebisar!

Hoppas att jag kommer att få semester nästa söndag,

för då får jag chans att gosa med dessa små snuttisar!


Ha en fin dag!

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards