miian

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Mia - 14 mars 2011 07:41

Godmorgon!

Jag börjar ärligt bli trött på mina katter!!

Ja inte Tussi då, hon gör inte sånt väsen av sig, kanske pga hon inte

kan jama, men de andra skithögarna!


ÅÅÅ!! Tiger åkte ut nyss, såg som vanligt ut som han trodde att

stora stygga vargen var utanför, livrädd, o jag hoppas att

stora stygga vargen är där ute idag, skulle lösa en hel del ...

Sune fick nått spel o skulle springa under sängen, allt för att

jag skulle vakna. . Så höll de aldrig på när Lars bodde här, då var

de inte ens in i sovrummet!


Och nån annan katt, eller om det är mina, har markerat på

hundsoffan ute på altanen. Har ingen okastrerad hon eller

hankatt, så ge f-n i min altan tack!


Nä tacka vet jag hundar, de kan man lita på   


Ser fram emot min lediga vecka, kommer säkert inte alls bli

som planerat, men jag lever med den tron att det blir

en lugn o skön vecka!

Idag har jag handledning, ska bli intressant!


Imorgon ska jag hämta Amanda o vi åker till Kupolen, hon

behöver nya byxor o tröjor, ungen växer ju så det knakar.

Ser ut som hon är snart 2 m, men det skiljer ju bara några cm på oss,

om det är hon eller jag som är längst, spelar då rakt ingen roll,

vi är inte kinkiga på cm i våran familj   

Det slutade jag bry mig om för några månader sen. .

(okjagärkortastavallahär)


Igår när vi hade ätit var vi ut på en vända i hgården, det kom fram en karl

till oss, ville hälsa på hundarna, jag var helt 100 på att Bamse skulle

reagera på honom, såg lite "konstig" ut, men nä då, Bamse var

fram o viftade glatt på svansen! Lejja tyckte även hon att

han var intressant!

Knepigt! Sånna som jag tycker ser läskiga ut är tydligen helt ok!

Bamses människosyn litar jag fullt på, de han reagerar mot,

är inte trevlig människor, det är jag helt säkert på.

Så killen igår, ber om ursäkt att jag dömde dig!

Du är säkert en trevlig prick =)


2 trötta hundar fick jag med mig hem, de slocknade direkt,

o det är inte nån fart på dem än. Men jag måste ut på en vända snart.


Det är verkligen perfekt med denna seperation!

Hundarna blir utsatta för så mycket mer än hemma

Brudarna mår bra, inte för att de mått dåligt förrut iof

Jag o Lars är toppenvänner, så mycket man har har prata om nu!

Jag mår bra, gillar detta varannan veckalivet, känner mig

stark som attan, (o det beror inte på att Lars har nånsin tryckt ner mig)


Nackdelar då, såklart finns det

Kattjä*larna har tagit mer plats i huset

Det är kallt i huset när jag jobbar långpass

Dåligt med mat varannan vecka


Såklart saknar jag ibland familjen Norman, men vi träffas ju ändå,

allihopa, det är inget konstigt för varken mig Lars eller brudarna,

tror att andra funderar mer över det =)

O hjälp va mycket knäppare allt hade varit om vi hade varit

osams, tänk om jag hade kastat ut honom där i början

av dec! Shit, då hade det varit 2 förvirrade själar som vimsat omkring,

arga o bittra. Hu va hemskt!


Framtiden kan ingen sia om, men jag hoppas verkligen att detta

fortsätter som det gör, o jag hoppas verkligen inte Lars kommer

med väskorna o vill flytta in o skaffa en massa ungar inom kort!

Hahhahahahaha


Nä att leva som vi gör, det passar oss jättebra just nu!

Vi är helt nöjda med detta.

Jag frågar han ibland när han kommer hem, o hans hem är

hans lght för mig, annars är det "kommer du o hälsar på".


O klippa navelsträngen kan man ju inte göra hejhopp,

herregud, jag har ju levt med karln över halva mitt liv!


På fre kommer kusiner o flickvän hit, ska bli så kul!

Det var meningen att min ena kusin skulle sova över här,

men jag ändrade spelreglerna. .

(Sissi reglerna är ändrade för dig också,

du kanske kan hämta R o J på kvarnberget, du kan då även

vara en kusin till mig, o få lite mat   )


Han får inte sova här, tänk va skönt att vakna, ev dagen efter, på lördag

o inte har varken barn hundar eller karl hemma!!

Det var 24 år sen jag upplevde en sån dag!

LÄÄÄNGTAR!

Jag kommer väl vakna 06, men då är det väl så, jag kan ju somna om

kl 10 utan att nån bryr sig =)

Bara jag vaknar till 8,30 på söndag, så är det bra!


Idag börjar utlottningen av resa med mix megapolplanet,

måste ha mob på idag på mötet, får väl skylla på att

jag har sjukt barn hemma, vilket jag även har,

men det känns mer som att Gry ringer än Mandi =)

JAG VILL O BEHÖVER EN SOLRESA!!

Tack ni som har insett jag behöver komma iväg!

Hoppas att jag får reda på vilka som nominerat mig!

Puss till er alla!


Nu ska jag skutta ut med Eric Saade, o hoppa runt med

vovvarna! Sandra är helt med på att han ska bli min svärson!

I LIKE IT!!


Idag är det en bra dag!

Kram till er alla   

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards