miian

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Mia - 12 mars 2011 08:16

Grattis Älskade mammas bästa Bamse på 6 års dagen!!

  

Tack Sandra för det fina kortet!


Innan jag glömmer så måste jag ju bara slänga in ett grattis till

världens bästa Krille också, fast han blir inte 6 år.... Måååånga år

får läggas på där   

Min största rädsla är, detta kommer låte dumt, att jag skulle träffa nån

ny karl, o han har småbarn, tänkte då får man sikta in sig på nån som är äldre. .

Men Krille förstör den myten   

Hur som helst; Ha en toppendag!

  


Bamse mannen!

Mitt allt!

Killen som halkade in på ett bananskal hos oss, för snart 6 år sen!

En ren impulsgrej, Jag ville ha en hund!

2 veckor hade vi på oss att lära oss om hundar, o det gick ju inte

så bra, jisses vad den killen har fått kämpa med oss!

O jisses vilken erfarenhet han har gett oss!

Idag skulle jag inte tycka det var klokt om nån gjorde som vi gjorde,  

men det har ju blivit toppenbra!

Han, o vi, har lärt oss så mycket, så idag funkar det nästan klockrent!


Kalas med tårta o paket på em =)

O sen åker Bamse o Lejja med Lars till stan o sover över där inatt.

Hämtar dem imorgon när jag skjutsar brudarna.


Amanda är inte alls pigg, få se om hon blir hemma från skolan

på måndag, då får hon sova här imorgon. Snuttan, ont i halsen har hon¨.


Ha en fin dag, jag ska ut med hundarna nu, så de är rastade innan

mor o far dundrar in =)


  



kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards