miian

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Mia - 29 mars 2011 13:20

Hejhej!

Om man sover till halv 10 så blir det andra morgonvanor, tydligen =P


Fick besök på fm, Jenny, min svägerska, eller vad hon nu är,

jo jag o Lars är ju inte skilda än, så ja hon är min svägerska.

Vi var ute med vovvarna, de har Bamses ärkefiende Tex.

Jag har aldrig gått med Bamse, Lars har alltid fått tagit honom,

när vi gått tillsammans med dem.

Men jisses!! Tjohoo!! Bästa killen!

Han toklyssnade på mina korrigeringar!

Fan va jag är stolt över vad man har åstakommit med denna

(fd) bråkiga hund!!

Vi är så bra jag o Bamse!


Lejpipejpi fick vara lös, o hon fjollade runt o försökte få

igång Tex, hon ville leka, men grabbarna var kopplade

så det var inte så lätt för henne!

Härligt att se sån glädje i tösen, o kul att även Jenny fick se våran

"riktiga"! Lejja, det är inte många som har gjort det =)


Jobbigt var det iallafall, för de har sovit gott efter prommisen!


Jag visste att jag inte skulle släppa på vårkänslorna,

det snöade för fullt imorse, det har nu smällt bort igen.

Nä bort med vårkänslorna!


Nu måste jag ut o hämta ved, var redan kallt i huset när jag vaknade,

o jag har inte eldat ännu. Nu är det svinkallt =)


Må så gott allihopa! IDag är det en bra dag   


kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards