miian

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Mia - 2 mars 2011 17:32

Orkar inte ladda upp ett o ett, så det kommer bli det sista först =)

Kommer iof inte märkas så mycket   


                                                          

Av Mia - 2 mars 2011 08:21

Godmorgon!

Tjohoo!

Vaknade vid 4 o fick ta tabletter,  o jag har inte behövt tagit nån än!

Underbart, ska det vända nu???

iof är det ju bara 4,5 timmar sen, men det brukar kännas redan!


Igår hann jag inte tapetsera nått! Stog o skrapade tapet,

o jisses vad den sitter på vissa ställen!

Har blivit en riktig Norman, då ska det vara riktigt gjort =)

Fast jag tänker slänga in Larsson också, på väggen där det

inte faller ljus lägger jag inte ner så mycket tid!

Haha en kompromiss alltså =)


Få se om jag hinner tapetsera idag då, ska ju på studiebesök

mitt på dagen. O jag skulle egentligen jobba ikväll, men

har fått in vik, o tar ut lite tid som jag har jobbat in 1000 ggr om =)


Kom på en sak till, varför elräkningen var så "liten"

Jag tar ju inga kort nu förtiden, kamerabatteriet behöver inte

laddas varje dag   


Idag är det total bloggtorka!


Såg förresten, i Sandras blogg, att det ringt en försäljare som sökt mig

igår, o när jag inte var hemma sa han aj fan, haha

säkert den stollen som jag pratade med förra veckan, vi hade ju

så trevligt, o han skulle kunna säga nått sånt han!


Kanske är en miljadär som lurar folk att han inte har pengar ,

o nu vill han skänka mig typ 5 miljoner!
RING MÄNNISKA RING!!

  


På Boyzoneskennel håller det just nu,

 på att födas små leonbergervalpar!

Önskar lycka till!!

  


Ha en fin dag!



kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards