miian

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Mia - 3 mars 2011 08:50

Godmorgon!

Börjar med att gratta Boyzones kennel till 5 bebisar!

En långdragen valpning, men mor o minisarna mår bra!

Stort grattis, o grattis till en "normal" kull! Haha det är ju

mindre än hälften mot de 2 sista =)

Sista tösen kom efter denna bild.

3 killar o 2 tjejer blev det!

  

  

Ska bli mysigt att åka o hälsa på dessa små varelser om

några veckor!


Idag är det noll inplanerat hos mig!!

Fast det finns ju saker som ska göra, hallen ska bli klar idag,

städa huset, ut med hundar, tvätta, ja nog kan jag fylla denna

dag, om jag vill.. Vi får se, hundarna o hallen är prio 1 iallafall!


Inatt har jag inte tagit en enda värktablett!

2 doser igår under dagen!

Känns ljuvligt!


Imorgon är det popcorn på jobbet, hoppas att jag kan låta

bli det! Är ju lite galen i popcorn, men detta vill jag inte

vara med om igen!

Får ta med mig min gel o tandborste, så kanske jag kan äta nåra. .


Igår var det ljuvligt väder, precis lagomt, varmare behöver

det inte bli förrän i mitten mer mot slutet i april.

Man kan gå i snön utan att det fastnar massa på hundarna,

sånt uppskattas av mig!


Lars o brudarna är i sälen o åker skidor idag!

Bra att de för sporta nått på sportlovet!

Här får de endast sporta hundpromenader, o de är inte lika

imponerad som mig av dem.

Jag går 2st 1.5 timmes promenader + en liten kort vända på

kvällen nu förtiden.


Det märks på Lejja, lättare mat o massa motion ger effekt.

Men hon ser fortfarande ut som en köttbulle. Ska nog börja

föna ner hennes sidopäls varje dag =)


Ha en bra dag!



kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards