miian

Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

Knäppa hundar =)

Av Mia - 21 mars 2011 17:10

Först börjar jag med att reklamera, (alltså göra reklam   ) Boyzone's valpar:

Syskonkärlek;

  Fina söta bebismagar;


De växer så de knakar tror jag =)


Myzak pysslinghög slutade med 14 valpar, 2 döda, så 12 levande

Pysslingar!! Jisses, kan inte annat än tycka lite synd om mamma Helmi =)

Har ju sett sånna stora kullar, o det är verkligen massa valpar!

Stort lycka till!


Här är anledningen att varför jag inte gillar våren:

 

    

Knäpphundarna ala Sörbo:


Bamse känner att det finns nått gott där under snön


Snart är det kladdigt o skitigt på min skogsväg också =(

 


Hundarna förvånade över att marken är framme

 

Fina vovvarna

 

Lejja försöker ruska i sig vett

 

Bamses kamp i snön:
 

 

Väldigt kämpigt i snön idag

 

Skam den som ger sig

 

 

 

  Envis är han, det var ju betydligt lättare att gå där jag gick..


En liten paus blev det allt

 

Lejja kan inte förstå varför han kämpade så mycket

 

Det var väl enkelt att gå i snön

 

Eller??

   

Syns att det är schäfer i Bamse   

   


 


Lejja kan vara så fin på bild

O även se ut lite hur som helst

   

Jobbigt att göra ett anfall mot brossan, o så sjunker man ner...

   

  'Kom då bebisar!

 

 

 

Idag var Lejja såå duktig! Lyssnar på minsta vink =)


Kungen tog en liten egen väg hem


Ångrade sig, vill gå med sin mamma istället =)

      

 
 
Mor

Mor

21 mars 2011 21:13

Vilka Sötnosar :)... men Pappa Myzak behöver väl inte bry sej så mycket. Helmi kommer ju att få fullt upp. Härliga "Vårbus-bilder" på dina Lejon!
Din Far och Jag v e t också att det här kommer att gå bra, nu är det ju bara att ta det som det kommer, ingen idé att ta ut något eländigt i förskott.
Kram/Mor

http://www.hean.zoomin.se

Mia

22 mars 2011 07:28

Japp så är det

 
Ingen bild

S

21 mars 2011 21:56

Naw vilka både små och stora sötnosar :)

Puss på dig min vän! Och en massa kramar till din mor och far!

Mia

22 mars 2011 07:28

Jag hoppas att jag får tag i pysslingbilder =)

 
Ingen bild

Moster Lena

22 mars 2011 06:06

Godmorgon! Vilka underbara bilder! Du skulle bo här du Mia, just nu snöar det och det varnas för storm!! Kram fra mostra di!!!

Mia

22 mars 2011 07:28

O här snöar det inte. Snön har snart rasat av taken, låter som ett lok drar förbi, så nä jag vill inte ha snö nu, låt detta rasa av först =P

 
Ingen bild

Annkie

22 mars 2011 08:29

Jösses vilka sötnosar det var här då, tänk om jag ändå fick pussa på dom näbbarna & magarna! =)
Vad det beträffar de av större modell så gissar jag att även dom har fått vårfnatt, det ser då så ut i allafall =D

Mia

22 mars 2011 13:25

Haha Bamse är galen, Lejja är svårflörtad, men när han väl får fart på henne då jäklar hinner han inte med =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards