miian

Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

Fint frukostfrämmande =)

Av Mia - 2 februari 2011 16:17

Mor o far kom vid 9! Otroligt =)

O jag hade rätt ang färgen:

  

Antikvit!   


Vi började dagen med frukost, o Malin & Novalie kom också

Har hittat ett gammal dragspel som mina brudar fick

av sin farfar när de var små. Tog ner den för ett tag sen

till Novis.. Hon grinade o tyckte att det var sååå otäckt!
Men idag hämtade hon det själv, men att spela utan mammas

hjälp gick inte alls. LÄSKIGT!!

  


 


   


Hon har blivit så stor den lilla snörpan, går omkring som om hon aldrig

gjort nått annat nu

      

Skitunge!


Jag Malin dogsen o Novis tog en promenad o mamma började

måla. Bra fördelning va?


Sen när mamma skulle måla dörren, så målade hon handtaget....

O sen gjorde hon såhär;

  

Hahahahha Smart Mamma! NOT!


Imorgon blir det lager 2, kommer bli sån skillnad!

var o köpte elementfärg, på sprayburk, skulle vara sååå bra

sa Malin! Skickar onda ögat till henne, vilket skit!

Luktade skitstarkt o var värdelöst!


Skulle köpa en "platta" att ha på väggen vid handfatet, men

jisses, 470 kr! 119 på ikea!

jag väntar tills nån ska till Ikea jag.


Mor o far kommer o hjälper mig imorgon med,

TACK SNÄLLA!

Jag sa att de inte behövde, men mamma är så nyfiken

av sig så hon ville vara med o se slutresultatet.


Hejhopp!

 
 
Katrin

Katrin

2 februari 2011 17:04

Fick mej ett gott skratt när jag såg färgvalet ;-), men du ska se att det blir fint. Man ska lita på sin mamma!!! Löste sej problemet med luftblåsan eller blir det en ny tavla över??
Tycker nog att du va lite hård i din komm. över din mors val av att sätta handen på handtaget... i den ställningen skulle jag också valt att hålla i mej nånstans... hihi
Elementfärg på sprayburk e ingen hit alls, funderar på om det verkligen måste vara speciell färg till element... ska också måla ett o tycker det borde gå lika bra me vanlig lackfärg. Hammarlack är annars jättesnyggt, men luktar fruktansvärt.
Ska bli kul att få se slutresultatet!!
kramisar

http://chevyhill.zoomin.se

 
Malin K

Malin K

2 februari 2011 20:34

trökigt att det inte funkade med elementfärgen..:/

http://www.metrobloggen.se/malinkallstrom

 
Ingen bild

Moster Lena

2 februari 2011 22:38

Mamma vet bäst!!;-) Slutresultatet blir nog bra, när Ulla målar! MMS:et du skickade till mig idag, jag kommer inte ens ihåg att jag köpt den!! Kram från mostra i grannlandet

 
Nillan

Nillan

3 februari 2011 07:52

Hej vännen!
Har just läst ikapp dina bloggar o det verkar som livet går vidare för dig med ;O)
<3<3<3kramar Nillan
PS Ditt badrum blir säkert jättefint med den proffsiga målaren

http://www.hoghult.zoomin.se

 
Marie o Troya

Marie o Troya

3 februari 2011 08:23

ojdå, här har jag missat massor! Kul med lite renovering...men helt rätt att lägga det på din händiga mor!
Önskar fortsatt lycka till med renoveringen!
Kramen!

http://www.troyatyra.se

 
Ingen bild

Mia

3 februari 2011 09:31

Jag hade precis ett sånt dragspel när jag va barn. Vilken nostalgi. Tyvärr hade mina barn sönder det. Men det va precis ett sånt,

 
Ingen bild

S

3 februari 2011 16:16

Hade tänkt komma förbi idag efter..ja du vet vad..och kolla hur det går för er med målningen, men..det där, du vet vad ..tog så lång tid så det blev till att kika in här istället. Jag kommer förbi och tittar en annan dag! (Fint att hålla i sig i hand taget :)) PUSS PUSS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards