miian

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Eftersom jag jobbar tidigt imorgon...

Av Mia - 31 mars 2011 19:43

.. så är det väl bäst att skriva idag då =)


Det verkar lösa sig med en som kan jobba åt mig på

söndag dag!!! Fy 17 Lina va du är bäst!!  

(om det löser sig, annars är du vanliga Lina   )

Nä det är en toppentjej, som är lite crazy, men vem är inte det =P


Det betyder iof att mina barn blir mammalösa en fredag kväll..

Men det tror jag nog att de kan fixa =)

Jag vill verkligen åka till Kerstin i helgen, o som det nu verkar

så kan jag göra det, inte helt 100, men det känns som det är

en liten pyttesak som gör att det inte skulle gå!

LOVE U!!


Annars då, det var kul att komma till jobbet =)

Att det kan svänga så mycket, det är ju ett toppenjobb

egentligen!


Imorgon börjar jag 9 o slutar 8,15 på lör.

Sen är det bara att åka hem o ta på partykläderna o fara till Östervåla!!

O snutta på dessa!


  

Hörde hur de sjöng så vackert idag! Pluttarna!


Idag blir det en tidig kväll i Sörbo, har massa kul saker framför mig

imorgon!


Ta hand om er, o kom ihåg, det sista som överger människan är hoppet =)


 
 
Ingen bild

S

31 mars 2011 22:30

om jag hade Fb skulle jag starta en - Alla vi som älskar Lina! Hon är en go tjej den där trots allt :) Ha en bra dag på jobbet mitt hjärta!

Mia

1 april 2011 07:26

Hahaha nu ska vi inte överdriva =) Nä då hon är underbar! Så snällt av henne att byta pass!!

 
Ingen bild

Moster Lena

31 mars 2011 23:52

Håller tummarna att du får ledigt!! Hoppet är det sista som lämnar människan! Kram fra mig i Melbylykkja

Mia

1 april 2011 07:25

JAPP det har löst dig!!

 
Ingen bild

mie

1 april 2011 14:56

Åååå, kan känna doften av dessa små. Doften av valpar, deras andedräkt, går inte att beskriva. Vilken toppen tjej som löste det för dig så du kunde vara ledig !! Ge henne en stor röd ros på planerings tavlan ( om du har en sån ) det brukar jag alltid göra när någon ställer upp och löser olika problem med tider på schemat. Kram på dig, och ha en super duper underbar dag !!!

 
Ingen bild

Kerstin

1 april 2011 15:48

Ser fram emot besöket =) Partykläder består väl av foppa tofflor , toppluva m bollar o mjukisar ;) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards