miian

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

31 Mars

Av Mia - 31 mars 2011 08:14

Godmorgon!

Sista dagen i Mars. Var har jan feb o mars tagit vägen??

Vem snor tiden?


Jag vaknade av att två lurventottar låg brevid mig, o en av dessa

älskade djur, spretade med alla sina lurviga ben åt alla håll =)

Divan Lejja!

Hon är verkligen en livsnjutare hon!

Igår hade de en tråkdag. Jag var ju först på möte, sen blev de lämnade

på kvällen igen. Precis vid deras mat tid! Snopet!

Jag Mandi o Lars var på föräldramöte, ang 6ans skolresa.

Lite snurrigt möte, men det blev iallafall bestämt att

de ska campa en natt o åka en tur till Alborgen i Gävle.


Igår fick jag mina foton! 285 st som jag beställde häromdagen

från Fujidirekt! Shit va snabbt det gick, o billigt blev de

också 168 kr! Stor eloge till dem!


Nu ska de bara sorteras, de kommer ju inte i ordning som de

gjorde förr.. Massa bilder från olika tider i livet.

Bland annat från bästa Barcelona resan, husvagnssemester

o på lilla skit Gizmo =)


Lite tråkigt att se husvagnskorten, det är ju ett nytt kapitel i

mitt liv, ingen husvagnssemester. Jag har ju vagnen kvar på gården,

men den är ju Lars, o jag kan inte, o vill inte köra med den =)

Jaja har mycket annat att vara tacksam för, så varför

gräva ner sig i det?


Det är ju lättare att åka nånstans med bara 2 hundar, konstigt

egentligen, vi skaffade ju vagnen när vi skaffade Bamse,

lättare att campa med en hund =)

Men som sagt, 4 leonberger, o skulle det vara som vanligt,

så då jäklar hade 5 an kommit snart, är så förälskad i

tryffelpysslingarna, o då skulle det blivit problem =)


 


Jag jobbar 13-16 idag, ska bara åka o handla till stället.

Få se hur jag blir bemött på jobbet ...

Jobbigt att få ta skit för nått som jag inte kan påverka!

Nu ska det väl vara utrett, o jag hoppas att det är det

också. För alla!


Får ingen semester i helgen! Skittråkigt!

Ska kolla om det än nån som vill byta pass med mig,

jag är öppen för vad som helst, om nån tar mitt

långpass på söndag! Skulle verkligen

vilja åka till Kerstin! Skulle verkligen behöva det!

Stor Kram till dig min fina vän!!

  


Här kommer ärligt stulna kort från Malin

Sötproppan trött, efter en städdag:

 


Malin har svällt ut  =) V 35 nu

 

Ska bli så kul att träffa lilla snuttan, som ligger där i magen!

En lillasyster till Sötproppan, hon som är så liten, ska bli

stora syster =) O då kommer hon helt plötsligt bli stor   


Dags att ge sig ut!

Önskar stort lycka till, till alla som känner att de behöver

extra stöd idag!


Må så gott!




 
 
Lina

Lina

31 mars 2011 09:53

Vad får du skit för? Vi gillar ju dig ;) Och nej jag tänker aldrig vara chaufför till dig hahahaha :P jodå .. kanske, om du är snäll .. vilket är tveksamt om du klarar :P

http://deepreality.blogg.se

Mia

31 mars 2011 19:40

Ja du, soligt, regnigt, molnigt, you name it =P Du är BÄST Lina!!!

 
Ingen bild

Malin K

31 mars 2011 12:21

Ha en bra dag på jobbet och fortsätt sno ärliga kort du :D haha

Mia

31 mars 2011 19:39

Tack Mallemuppan!

 
cb

cb

31 mars 2011 13:19

I ditt nya liv så kan du bo på hotell för det blir så billigt när du har dina barnfria veckor :-) Så husvagn är inget att sörja. Fuji är bäst! Har själv ett antal kort som ligger och väntar på att bli insatta. Ha det bra!

http://mittlillaspace.bloggplatsen.se

Mia

31 mars 2011 19:39

Wow det lät inte helt fel, men är det så kul i längden... Nån enstaka natt på hotell är lyx =)

 
Ingen bild

Kerstin

31 mars 2011 14:40

Jag skulle också behöva det...kram <3

Mia

31 mars 2011 19:38

Det verkar lösa sig!!!!

 
carina jonsson

carina jonsson

31 mars 2011 16:35

Hoppas det löser sig ang söndagen så du får komma iväg,vore väll skönt...håller en tumme på det !!! Det kan vända fort,men kanske du kommer iväg med husvagnen i sommar ändå,vem vet :) Sköt om dig MIafia // kramar om

http://www.svartangel.n.nu

Mia

31 mars 2011 19:36

Har kanske ordnat bort dagpasset iallafall! Det var nog din tumme som ev gjorde det =P

 
Annaf

Annaf

31 mars 2011 21:16

Aha nu läste jag det här med att korten är hemtagna som sagt var det kliar i mina fingara. Please låt mig få klippa limma klistra desperat glitter paljetter brads vimplar snören jag kan fortsätta hur långt som helst

http://www.pysselanna.zoomin.se

Mia

1 april 2011 07:27

Ja du, nu finns det kort, gäller bara att välja nu då... =P Hur stora kort vill du ha, alltså ska det vara närbilder, eller långt ifrån bilder?

 
Ingen bild

Kerstin

31 mars 2011 21:39

Vi håller på Lina =) Vi ska lyssna på valpsång och annan musik o snacka skit =)

Mia

1 april 2011 07:26

YEEEES Det ska vi!!

 
Ingen bild

S

31 mars 2011 22:27

Visst är det förunderligt, att sånt som ska lösa sig alltid gör det, trots att det ser hopplöst ut från början! Fantastiskt! Blondie är rätt bra ändå;)

Mia

1 april 2011 07:26

Verkligen!

 
Annaf

Annaf

1 april 2011 16:40

Spelar ingen roll det fixar sig ;O)

http://www.pysselanna.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards