miian

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

28 Mars

Av Mia - 28 mars 2011 08:14

Godmorgon!

Bamse har vinter- o tjejernas hemmatid i kroppen!

Han väckte mig kl 8 o ville ut.

Alltså den "normala" tiden som brudarna brukar göra sig

klar för att gå till bussen!

Nu är det ju så att de inte är hemma, lilla plutten, de

är hos pappa, så man kan sova tills mamma vaknar =)


Lika bra att gå upp o börja dagen, ska på ett möte kl 13,

o då kan det ju vara bra om man är riktigt vaken..


Underbart väder, o jag tror att det blåser lagomt!

Ser så ut, iallafall när jag tittar ut genom det skitiga fönstret!

Tröttsamt med denna blåst som har varit nu!


Igår var det en fullt upp dag på jobbet, så fullt upp så jag

hann inte klart med mina uppgifter, fick lov att stanna en

timme längre, men det är det värt, annars skulle det inte bli klart

förrrän på fre, då jag jobbar på jobbet nästa gång.

Är bara ledig imorgon, men de andra dagarna är jag inte

på jobbet.


Om du inte har nått att göra, o du har en lillasyster

som kan ställa upp på lite vad som helst, gör som Sandra

Släpa ut henne i en gammal stuga o fota;

 

 

 


 


  

Härliga bilder!


Sandra har ev fått jobb när Idol kommer till Falun!

Inte som att sjunga o då, tack o lov!!

Det är inte 100 klart men det låter så!

Grattis!

O hennes fotolärare är helt tagen i hennes bilder, så roligt!

Hon är ju jätteduktig!

En av de bästa bilder, som jag tycker hon har tagit är denna

glädjespridarbild:

  Sen de andra, 2 miljoner bra bilderna, kan jag inte ladda upp här =)


Våren är på väg till Sörbo, med stormsteg!

Tussi började frivilligt gå ut i fredags, o idag gick tiger till dörren själv!

De har varit innekatter sen i okt. Tiger har jag kastat ut var 4-5 dag så han skulle

få lite frisk luft iallafall!

Jag vill ju inte ha vårkänslor än, men det börjar bli svårt att stå emot.

Snön ligger säkert kvar iallafall, det kan den göra nån vecka till,

så blir inte kladd perioden så lång!

Såg att spa har börjat öppna ... Inte precis där vi går, men

det står nog inte på förrän Lejja ser att

det finns äckelvatten att bada i!


Ha en fin dag!


 
 
Mor

Mor

28 mars 2011 08:56

URLÄCKRA BILDER :)nu först förstår man vad dom pysslade med i gammelstugan......Och den sista blir man glad av! Nu håller jag på med en riktig vårröjning..... har svårt att koncentrera mej på annat. Ringer in till lasarettet ikväll, och meddelar er andra efteråt.
Kram/Mor

http://www.hean.zoomin.se

Mia

28 mars 2011 17:13

Ja visst blev det läckra kort =)

 
carina jonsson

carina jonsson

28 mars 2011 17:50

Kikar in och kramar om dig :)

http://www.svartangel.n.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards