miian

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Så underbar vän =)

Av Mia - 25 januari 2011 19:14

Jag har en av världens bästa vän jag!

Vi kommer varandra närmare o närmare hela tiden. Jag är så tacksam S att

du orkar med mig =)

O idag fick jag en present;

  

Ödet ville att denna skulle komma till Sörbo!

Full med hundmat också!

Supertack! ska ta väl hand om den   


Å har man en sån tjusig tunna så ska man väl kanske även

ha ett snyggt mått.. O inte ett som unge herr Gizmo har lekt med;

  

Eller va tycker ni    ??


Mötet idag gick jättebra, vi fick en hel del gjort, o jag kände tro på

mitt jobb igen! Skönt att få nått att göra, o papper, schemor, o listor

är ju kul att hålla på med =)


Inte så sociala mot de andra kollegorna, när man sitter bara..

Men har man kommit igång med nått så vill man bara

köra på!


Nu hoppas jag på att jag snart kommer få all behörighet

så jag kan fixa saker själv.

Är lite strul med den saken, 3 mail o 3 svar att jag fått behörighet

till vissa saker.. alla saker som jag redan har..

Men men plötsligt händer det, så kanske imorgon då =)


Bamse mannen ligger ute o väntar på Lars, han vill inte

förstå, jag har förklarat för honom, men han lyssnar inte!

På torsdag Bamse plutt, får du träffa Pappa

  

Finaste Bamsehjärtat   


Tar några bilder till då

  


Bästa minnet av Gizmo o Bamse;

  

Bamse som har lite svårt med valpar, bjuder in till lek!!

 Lyckan var total =)


Ha en fin kväll!

 
 
Ingen bild

Moster Lena

25 januari 2011 19:34

Toppen vän! Bra att S finns för dig nu! Fina bilder som alltid! Hur går det för Gizmo, var är han nu då? Kram från en nyfiken moster

 
Mor

Mor

25 januari 2011 21:54

Fina bilder... och vad bra det är med en riktig VÄN! Dom är guld värda :)
Har fått svar från Finland, så nu är Kärleksparet insatta på Myzzes sida.
Kram/Mor

http://www.hean.zoomin.se

Mia

26 januari 2011 08:04

Va roligt!

 
Din tvillingsyster

Din tvillingsyster

25 januari 2011 22:55

Härligt med goa vänner som orkar med en i ur och skur hur man än är eller mår.
Som jag skrev på fejan kan jag fylla på din tunna med en säck när vi kommer neröver, har en oöppnad säck med Soccers förra foder som bara står.
Kramen

http://benson-soccer.zoomin.se

Mia

26 januari 2011 08:04

Tack kära du, men det är ju ett dyrt foder, har inte råd ifall de vill fortsätta äta det =) Hörs senare

 
Ingen bild

cb

26 januari 2011 08:04

Goda vänner är livets krydda! Är glad att du har en sådan goding....

Mia

26 januari 2011 14:59

Ja me =)

 
Ingen bild

Annkie

26 januari 2011 08:32

Jag vill också ha vänner som dumpar fodertunnor hos mig! =D
Och kunde jag ta mig till dig, så skulle du få ett nytt fodermått av mig, för det ditt ser sannerligen ut att ha gjort sitt måste jag säga=D

Ha en fin dag!!!<3

Mia

26 januari 2011 14:59

Jag tycker måttet är charmigt jag =)

 
Ingen bild

S

26 januari 2011 12:00

Min absolut bästa du!!
Du är den lättaste i världen att stå ut med!Skulle inte klara mig utan den fina kloka vän som du är!! Du fyller ju på massor av energi när jag känner mig helt tom. Hoppas det passar att jag kan hänga med på flera prommisar, det var underbart!

PUSS PUSS

Mia

26 januari 2011 14:57

Shit, är DU o läser?????? Då måste jag ju börja skriva annat om dig, annars kanske du tror att du är nått =)=)=)
puss på dig!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards