miian

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Mia - 29 januari 2011 07:30

Morning!

Om man somnar strax efter när Lets Dance börjat så

vaknar man såhär tidigt på en lördag =)

Det programmet är som sömnmedel, eller är det min

soffa som är preparerad med det??

Amanda var på tjejkväll, hade bestämt mig att jag skulle

vara vaken när hon kom hem, men helt utan förvarning stor

hon i vardagsrummet o flinade...

  


Igår så kom Sandra på att vi skulle åka o köpa färg till

hennes rum. Vi skyndade oss till Rusta, skulle skjutsa

Amanda o nåra brudar så det var lite tidspress.

Sandra hittade en färg, Basilika, som tydligen skulle

ha lite grönt i sig, men jag tycker att det var ljusgrått jag.

Hon ville ha den färgen iallafall. Jag tog burken, o POFF

så gled den ur min hand!¨

Hahha färgen stänkte överallt, o Sandras skor, som förövrigt är

mina som jag hade när jag var ung, o hennes byxor blev

färgade. Skorna är tyvärr bara att slänga, byxorna har

jag inte sett än.

  

Sandra gjorde fina fotsteg runt om sig!


Jag var ju lite stressad, o sen när jag skulle hitta en

personal så var de totaly gone! Inte en enda hittade jag.

Gick till kassan o de skulle skicka dit nån.

Tjejen som kom, hade nog trott att hon skulle få visa sina

kunskaper om färg! hhaha hon fick öva på att ta reda på

färg istället!


Jag o Sandra ska inte åka till Rusta i stan, det är klart nu.

Sist vi var där tillsammans, så när jag skulle

betala, så insåg jag att jag hade min plånbok

hemma.. Pinsamt, hade handlat massor. .

Lars var då på väg till falun, så han kunde iallafall

svänga in med sitt kort =)

O killen som jag handlade av, trodde att jag skulle lämna tillbaka

allt, så han stog o drog av varje vara, jag blev lite

fundersam, men tänkte att så är väl deras rutiner, det

måste väl slås in igen. .

Han blev väldigt imponerad på mig när jag sa att

Jag ska ha allt, men hade inte plånbok tidigare.

Det var bara att slå in allt igen !

Jag var nog hans bästa kund för den dagen

  


Igår så möblerade jag om i sovrummet, det blev jättebra!

O luktade så rent o gott när jag skulle lägga mig,

nu är det hundförbud i sovrummet!

Skojjar bara, jag flyttade över till andra madrassen,

så hundarna kan lättare gå upp i sängen på kvällarna =)


O idag ska jag o Lejpi på hundträff!

Hon är oputsad o skitig, men så får det bli

allt klär en skönhet, heter det ju =)


Tar ut båda innan jag åker, sen får Sandra ta ut

Bamsemannen på en långis senare.

Plutten, kommer göra ont i mitt hjärta att lämna

honom hemma. Han kanske tror att nu är det

dags för Lejja att åka vidare. . .

Nä min älskade fina kille, det är det inte!

Lejja kommer med mig hem senare!


O brudarna har en uppgift idag!

En mycket viktig uppgift!

Kolla igenom alla strumpor som ligger ensamma

i väntar på sin vän.

De ska till Lars imorgon, o som det ser ut nu i

strumplådan, så kommer de inte kunna ta med sig

ett par ens. .

Jag vet att de läser min blogg, så jag behöver inte skriva

nån lapp =) Smart va??


Sist Sandra o jag rensade, hade vi alla vovvar hemma,

o tänka sig boyzone's var ute nästan hela tiden,

annars hade vi nog fått leta strumpor i veckor, om Gizmo

varit inne =)


ha en bra dag!
  


  


  


  





Tidigare månad - Senare månad

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards