miian

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Mia - 15 januari 2011 15:34

Har precis varit ute med hundarna, o Bamse tyckte nog inte att jag hade koll,

han tog över rollen som ledare idag =P

    

Av Mia - 15 januari 2011 12:30


Lars har precis åkt med första flyttlasset.


 Jag skulle vara med tänkte jag, men när vi bar ut soffan, en soffa som vi inte ens haft inne, så kände jag att jag inte kommer att klara det.

Just nu är jag så ledsen, så hade jag varit med så hade jag kastat allt i trappuppgången!

Så sjukt, vi är överens, vi ska skiljas, men fan va ont det gör!

Jag skulle inte vilja stoppa denna process, det är dags att flytta ifrån varann, men 23 år tillsammans! Det känns!


Jag blir så ledsen så jag blir arg, arg på allt! Kan säga saker som jag absolut inte menar, bäst att vara hemma o tjura!


23 år. Hur kan man bara ge upp det? Utan att ens försöka?

Jag vet att det är över, o jag stödjer det till fullo, men när jag är ledsen, så blir jag arg på att varför inte ens prova??


Ska bli så jävla skönt när detta är klart, just nu känns det som han kan flytta idag, men det vet jag att jag inte vill! Egentligen! Hatar dessa känslor som flyger upp o ner hela tiden!


Livrädd att det kommer att bli så jobbigt att träffa honom, så det rinner ut i sanden. Som 2 främlingar.


Jaja what ever, jag måste ta in det mottot starkt i mig, det blir som det blir, o är som det är, men skitjobbigt är det! o än är det ju inte över----------- Hatar tårar! Finns det inget slut på dem?????????????


Skitdag nr 98735982 idag alltså!


Ja må så gott då!


Av Mia - 15 januari 2011 08:19

  

Såhär såg jag o Lejja ut igår på em, vi hade varit ute o pulsat i snön i en timme.

Tänkte jag skulle ta en runda vid "spökhuset", såg att det var ett gammalt skoterspår att gå på... 2 cm skare, sen sjönk vi ner! Jisses va vi kämpade =)


Bamse orkade inte ens förflytta sig från hallen, han somnade där

direkt!

Skönt att röra på sig iallafall, har inte gått såhär mycket på länge.

Hundarna får 3 prommisar per dag, o em promenaden är alltid

minst 1 timme. Såå skönt!


Det var ingen jobbig dag igår, trodde det skulle vara det, men nä,

det är som det är, ingen ide´att gräva ner sig.

Idag börjar vi köra grejer, Lars funderade om han skulle vänta

tills imorgon, när jag jobbar, lättare för mig kanske,

Han är så omtänksam mitt iallt   !


Men vad ska vi göra idag annars då, bara vänta på morgondagen?

Nä Bamses rum kan tömmas iallafall.

Kalas idag också, vet inte hur jag ska göra med det.

Det beror på hur det känns efter flyttandet.

Känns märkligt att träffa ex släkten, har ju bara haft kontakt med

2 av dem under denna tid.


Amanda o Sandra hade världens bästa föräldrar igår!

Både jag o Lars somnade i soffan vid 21 =)

Trevliga som attan var vi!

Vaknade av att Amanda skulle gå o lägga sig!


Sovit som en kratta inatt, varmt som attan, eldade på

rejält igår, minus 24 var det ute, när vi la oss.

Hundarna har även tyckt det varit för varmt, ville ut o lägga sig ett tag.


Mina tankar går idag till Eija, som har mist

sin älskade Ruben! Så fruktansvärt, en underbar pojk, som

klev av jorden för tidigt!

Ruben var Myzaks pappa.

  

Bild från dec 09 när jag hade äran att träffa Ruben o Eija!

  


Ha en undebar dag alla som tittar in!



Tidigare månad - Senare månad

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards