miian

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Mia - 18 januari 2011 10:14

Tjohoo va roligt!

Ska ställa min kusins Rottis på en utställning här

framöver! Konstigt att ställa en liten hund!

Passar ju bra, eftersom jag är barn o hundledig då   

Av Mia - 18 januari 2011 07:28

Godmorgon!

Idag är det stor hålla tummarna dagen! Våran bil blir ev såld, en familj som har lånat den ska bestämma sig idag!

Hoppas verkligen att de vill ha den, så jag vet vad jag har för pengar att köpa en ny bil för. Spännande!


Lars flyttade köksbordet, Bamses säng, som numer är Sandras, o ett vitrinskåp, hade ju blivit problem direkt, Sune brukar alltid sitta på vitrinskåpet o spana ner.

Det blev att möblera om, så han har ett skåp att sitta på =)


Det blev toppenbra i köket, bordet behöver få lite färg, eller enklare, en duk =P

O sen ska jag köpa nya dynor till stolarna, i grönt tänkte jag.


Fick precis ett mms av Lars att han hade hittat 4 köksstolar

som skulle passa detta bord =)

  

Har ju köpt en "ny" lampa, o skenet blev så mysigt, därför

valet av icke blixt =)

Ser betydligt bättre ut i  verkligenheten!


O min lampa i vardagsrummet, betydligt bättre än fula fläktlampan =)

  

Hade fått ett sms av en kollega inatt, de har magsjuka hemma...

MYyyyyyysigt!

Jag har så ont i magen idag, men jag kan inte avgöra om det

är magkatarren som ger sig påmind eller inte.

Det var längesen jag hade det nu, men det har ju varit en liten stressig

tid nu ett tag..


Jag har fått vikarie på mitt pass nästa vecka, så när jag går

av på sönd morgon så är jag ledig i nästan 2 veckor! Toppen!


Eller hur det blir, Kanske inte alls är bra att vara ledig, efter Lars

flytt... eller... Jo det tror jag!


Må så gott alla!

Tidigare månad - Senare månad

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards