miian

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Mia - 25 januari 2011 19:14

Jag har en av världens bästa vän jag!

Vi kommer varandra närmare o närmare hela tiden. Jag är så tacksam S att

du orkar med mig =)

O idag fick jag en present;

  

Ödet ville att denna skulle komma till Sörbo!

Full med hundmat också!

Supertack! ska ta väl hand om den   


Å har man en sån tjusig tunna så ska man väl kanske även

ha ett snyggt mått.. O inte ett som unge herr Gizmo har lekt med;

  

Eller va tycker ni    ??


Mötet idag gick jättebra, vi fick en hel del gjort, o jag kände tro på

mitt jobb igen! Skönt att få nått att göra, o papper, schemor, o listor

är ju kul att hålla på med =)


Inte så sociala mot de andra kollegorna, när man sitter bara..

Men har man kommit igång med nått så vill man bara

köra på!


Nu hoppas jag på att jag snart kommer få all behörighet

så jag kan fixa saker själv.

Är lite strul med den saken, 3 mail o 3 svar att jag fått behörighet

till vissa saker.. alla saker som jag redan har..

Men men plötsligt händer det, så kanske imorgon då =)


Bamse mannen ligger ute o väntar på Lars, han vill inte

förstå, jag har förklarat för honom, men han lyssnar inte!

På torsdag Bamse plutt, får du träffa Pappa

  

Finaste Bamsehjärtat   


Tar några bilder till då

  


Bästa minnet av Gizmo o Bamse;

  

Bamse som har lite svårt med valpar, bjuder in till lek!!

 Lyckan var total =)


Ha en fin kväll!

Av Mia - 25 januari 2011 07:36

Godmorgon!

Tack alla som tittade in till mig o Myzak igår!

80 st! Det är inte illa det =)

O tack för alla kommentarer, här o på fb!


Var till Lars igår, ååå vilken lägenhet!

Jag frågade om vi skulle byta!

Blev stormförtjust!
Stor o rymlig! O fint hade han fått också, en riktigt

pysslare är han visst   


Vi satt o kollade på tv o käkade godis o pratade i nästan

2 timmar. känns så skönt!


Kändes inte jobbigt att åka därifrån heller, men jag kan ju

erkänna att jag var nervös när jag åkte dit.

Missade infarten, glömde först posten i bilen,

o sen Sandras spegel...


Brudarnas rum var jättefina, Amanda har det största,

hon måste plocka mer saker här o fylla upp, såg så tomt ut.

Vi ska dit på tors så då kan hon ta med sig saker.


Badkar, öppenspis o stooor ballkong, ett toppen klipp för honom!

Kan bara gratulera!


Jag som tycker att vi har plockat massa saker här,

alltså inte så han har med sig, men det har rensats så mycket,

men när jag öppnade dörren här hemma så såg jag

Shit va massa saker jag har!

Måste rensa igen!


Igår på dan så var jag o dogsen till Malin o vi var ute en timme

o promenerade, nya vägar, massa att lukta på, Lejja var

tvärslut efter det! Hon sov mellan 10,30-16,15!!

Sen åkte vi o hämtade Amanda o då fick de även gå

en promenad på den sidan byn också, o en kvällspromenad, så

jag har inte dåligt samvete att det inte kommer bli

lika mycket idag.


Min kära S kommer hit o vi tar en promenad med hundarna,

o förbereder oss mentalt för ett samordnarmöte som kan

hålla på till gud vet när.

Vi har massa saker som ska göras o gå igenom,

tänk om de andra på jobbet kunde förstå vilket

jobb det är att vara samordnare, det är massa

saker som måste kollas o donas.


Jag åker hem vid lunch o tar ut hundarna, medans S åker o

ger hästarna mat.


Tiger den jä*la sopan!!!

Hörde nått konstigt ljud nyss, var ut i köket o kollade,

då sitter kattf*n i vedkorgen o ska göra sina behov!!!

Båda kattlådorna är rengjorde kl 22 igår, så han kan inte

skylla på att de var äckliga!

Han åkte ut med dunder o brak!

Ibland blir jag liiiiiite väl trött på katterna........


Somnade gott med Lejja Bamse Tiger o Sune i min säng igår...

Ha en fin dag!

  

Tidigare månad - Senare månad

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards