miian

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Mia - 20 januari 2011 07:34

Godmorgon!

Igår åkte vi o hämtade min bil! Min egna bil! Jag har blivit vuxen, har aldrig ägt en bil förrut! Det var mörkt igår när vi hämtade den, men den såg såå bra ut!

Tack Lars, Pär o Oskar för ni hjälpte mig så bra!!


Lars har varit makalös under denna resa!

Tänk om han bara hade rest sig upp o gått sin väg!

Har hjälpt mig med massa saker, o ordnat allt praktiskt, jag har

bara glidit med!

Måste vara en av de bästa skilsmässorna i världshistorien   

Och vi har varit sams hela tiden. Känns så bra!


Igår kväll gjorde Lars sin goda kycklinggryta till oss,

Jag hade tänkt mig Mc Donalds när vi hämtade bilen, men

Lars hade handlat hem mat o fixade o donade!


Det var såklart en märklig kväll, men en skön o trevlig kväll,

det kommer bli bra detta, det vet jag!

Vi kommer att klara av att vara skilda som vänner.

Just nu känns det helt ok, få se hur det känns på söndag,

då det är verkligen sista dagen ihop.

Kommer bli jobbigt såklart, o det är även skitjobbigt för

Lars, ingen ska tro nått annat!


Kommer att få prova på mitt nya liv redan ikväll, när jag

kommer hem från jobbet. Då står det ingen bil på

gården.


Imorgon ska jag o brudarna ut o fixa lite saker, sen ska vi

till mor o far o visa upp nya bilen =)


Hundarna är malliga, bra plats åt dem

men de är lite sura över att det var ett hundnät i den.

Bamse vill gärna lägga ner sitt huvud mot ryggstödet. .

BORTSKÄMDA HUNDAR   


Ha en bra dag! Det kommer jag ha!


Tidigare månad - Senare månad

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards