miian

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Mia - 28 januari 2011 10:52

Godmorgon!

Eller är kan man skriva så när kl snart är 11?

Vi hade en mycket trevlig kväll igår, hela familjen samlad.

Sissi kom också o käkade av den mycket goda middagen!

Oxfile´med rotsaksgratäng, o Lars fantastiska goda sås!

Tack så jättemycket för mat o trevlig sällskap!


Skönt att se att hundarna kunde slappna av.

De la sig till rätta i soffan, insåg att jag måste lämna dit en

fåtölj, annars kan inte hela hälsinggårdsfamiljen se på tv samtidigt =)

Massa spännande att lukta på runt husen!

Paradis för bondhundar!

Har hunnit med o druckit kaffe med grannen också,

efter en timmes promenad i det underbara, kalla

vädret!


Sen... Lite nervöst, kollade banken... Hade ju skrivit fel

kontonr, ville att de ska dra från huskontot, o så

jag pysslade med det igår, o ändrade till rätt. .

Trodde jag, det jag hade gjort var att kopierat o lagt

det på det andra kontot, så det skulle dras 2 ggr av allt!

Tack o lov hade jag skrivit 2 olika datum,

på räkningarna så stog det den 31, men jag hade ändrat så

de skulle dra den 28.

Nu får jag inte bort de som ska dras den 31...

Har lagt dem vilande så får Lars kolla på det

på söndag när han hämtar barnen.

Det har varit hans jobb, detta med räkningar å sånt.


Idag har jag tänkt att jag ska städa sovrummet ordentligt,

få se om jag kan vrida på sängen, har ett element som

blir gömd av sänggaveln.

Vill ha fram värmen istället.

Eller så blir det bara en rejäl städning.

Eller så gör jag det imorgon   


Fast imorgon ska ju jag o Lejja på träff! Så kul att

se allihopa igen!


Sen på sön är det kalas, brudarna åker också.

Märkligt!

Men de kanske kommer hit o äter lite mat

nästa vecka, vi får se.

Bra att ha en dag som jag måste göra mat iallafall !


Planer på G.

Har hittat tapet till hallen som jag vill ha, o då måste

även lister målas om. Jag säger Kaffe latte färg, en vän

till mig kallade det diarre´färg... Tycker det låter

trevligare med min variant   


O badrummet ska även få lite färg. Nångång.

Kommer bli ett fint hus när allt är klart, o det

känns så kul!


Hoppas att ni mår lika bra som jag gör!


Tidigare månad - Senare månad

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards