miian

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Mia - 13 januari 2011 14:48

  Bortskämda hundar, de tyckte det var alldeles för lite plats i bilen!


Sötproppan sitter på Lillasyster;

   

Pluttungen, så underbart go!


    


Lejja o Novis är polare, Bamse är inte lika förstjust, han

litar tyvärr inte på barn, på samma sätt......

Av Mia - 13 januari 2011 07:32

Morning!

Svårt att vakna idag, har ju sovit middag.. vaknade såklart vid 4 o somnade om vid 06.20


Igår var det en världslång dag, våra p möten tar så ininorden på en, shit alltså, ska det aldrig bli lugnt i våran grupp?? Tjafs tjafs tjafs! Fattar inte att folk orkar!


Efter mötet, hade jag ett till möte, o då skulle vi besluta viktiga saker, kan säga att hjärnan inte var med ordentligt, men det gick. O efter det jobba... Det gick inte bra, en brukare märkte att jag var totalt urtorkad i hjärnan o det blev inte bra.

De som bor hos oss är ju skitkänsliga på hur vi är på för humör, o det speglades av sig enormt igår.


Normalt är det inte så svårt att jobba efter ett p möte, men dels att det var drygt igår, o sen är ju inte jag som jag brukar.


Kändes skitbra att veta att jag är ledig tills på söndag nu, kändes verkligen bra tills jag tittade i schemapärmen o insåg att jag ska ha natten inatt. Suck!

Men sen är jag ledig till söndag! =)


Har fått en kalas inbjudan tills på lördag, få se hur det blir med det, allt beror på hur det går med Lars flytt. Jag åker inte om jag inte orkar.


Å mallemuppan fyller på söndag, hela 22 år! Den lilla snuttan! Snart 2 barnsmamma =)

  

Sötproppan ska bli storasyster! Ofattbart, den lilla miniungen =)


Vilken skillnad det är att ladda upp bilder här! Tar typ 2 sek!

  

Roligt att så många har hittat hit!

Känner mig bekväm i denna blogg, så  det kommer bli denna

som gäller i fortsättningsvis!

Ni kan ändra på era sidor, ni som vill   


Idag har jag tänkt att jag ska åka o handla, har aldrig handlat

så lite som jag har gjort denna månad!

Man behöver visst inte åka o handla varannan dag


Våran bli står på Toyota för försäljning, hoppas att den blir

såld snart, så jag kan få en egen, nu åker jag i Lars firmabil,

o det är ju inte så uppskattat att trycka in hundar i den.

Har ju tänkt att jag ska åka till mor o far o kolla in deras nya

omfixade kök!

Bra att hon övar, för mammsen ska tapetsera min hall, den

är skittråkig att tapetesera, inte många hela vårder...


Idag kommer det bli en bra dag!

Gäller att inte tänka för mycket på att Lars får nyckeln imorgon,

det känns! En konstig känsla!


Har börjat fundera på sommaren, såg att barnen kommer vara

hos Lars midsommarveckan, då vi brukar vara i Orsa,

nu lägger jag in tokjobb under midsommarhelgen istället,

bra med pengar!

Såg även att de är hos mig när de fyller år! HURRA!!

Annars hade de fått sova här ändå!

Det är ju inte hugget i sten, varannan vecka, men nån slags

ordning måste vi ha.


Men är det så att det passar bättre att sova här, eller hos Lars

så spelar det ju ingen roll vems vecka det är.

Kanske inte ska skriva det, för Sandra passar det ju bäst att

sova hos Lars, det går bättre med bussar då...

Glöm det jag skrev Sandra, varannanvecka PUNKT SLUT   


Sissi städar i Amandas skola nu, så hon kommer nog snart

o våldgästar mor sin. Gullungen!


Ha en fin dag

  


Tidigare månad - Senare månad

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards