miian

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Mia - 23 januari 2011 21:12



 


     

   


      


   

    


    


  


  

   

Bästa familjesemestern!  

Av Mia - 23 januari 2011 17:56

Hejsan!

IDag är det alltså dagen D. Massa känslor som har gått upp o ner.

Men det känns så bra! vi fick ett fint "avslut"

Är så tacksam för allt Lars har hjälpt mig med under resans gång,

fast att han har haft fullt upp ändå!


Är konstigt att tänka på att han inte kommer hem ikväll,

men det gäller att lära sig leva med den tanken.

O det kommer jag göra, tillslut.


Jag brudarna o hundarna åker in till honom nästa vecka

o kollar hur de har fått det. Känns bra!


Hundarna var dit i går o hälsade på, Bamse gillade

Sandras, hans fd säng, där kunde man kolla ut

på grannarna =)


Känns i hela mitt hjärta att detta kommer bli bra!


Jag har annars pysslat med att plocka om i garderoben,

vi har en stor garderob, o nu behövde jag inte en xtra hylla där inne,

så det blev jättestort!


Sen har en till gammal sak intagit rummet.

En gammal tramp symaskin;

  


Har satt fast hjulet så inte Novis ska klämma sina

goa söta fingrar =)

  


O sen har Lars hittat nya köksstolar till mig

  

Ska införskaffa dynor bara.


Funderar även på att tapetsera om i köket

  


Tussi har äntligen vågat sig ner, hon har verkligen

förstått att Lars har flyttat  

  


Nu ska jag laga mat, kyckling o pomfritt blir det.

Inte illa!

Må så gott


Tidigare månad - Senare månad

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards