miian

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Mia - 19 januari 2011 14:24



En trött mor o dotter =)


 


 
  En stolt gammelkusin

                       








Av Mia - 19 januari 2011 07:32


Godmorgon!

Å va ett kort kan få en att må så bra! fast en annan gång kan det få en

att bryta ihop!

Jag såg att min älskling har fått sin bläckfisk, o snuttade för fullt på den!

  


  


Underbart att se! Då mår han bra!

 Han snuttade ju inte när han hade sina

hormonspinn, eller när Lejja löpte!

Han är lugn o harmonisk pojken "min"  


Känns så bra! De tar så väl hand om honom, o jag vet att han

har etsats sig fast i deras hjärta, de är stormförtjusta i honom!

O det värmer mig!!  


Magkatarren slog ju till igår, med dunder o brak!

Var till apoteket o frågade efter det bästa bästa medlet för

magkatarr... "jag har aldrig haft det, men detta är nytt så

det måste ju vara det bästa " fick jag till svar...

Nå små tabletter som skulle tas 1 gång/ dag.

De har lindrat en hel del, men det är inte bra, Fast den fruktansvärda

smärtan är borta, har nyss tagit en igen, hoppas att den

tar bort det sista nu då.


Problemet är ju att jag inte törs dricka kaffe nu på

morgonen, o det är ju lika med dödsstraff det!

Jag sov o sov igår, först efter promenaden, 2 timmar,

sen efter vi varit i stan, 1½ timme, somnade på

kvällen när jag såg på tv,

o sen slocknade jag i min säng före 22   

Sovit som en stock inatt!


Andra problemet är att jag alltid får sån huvudvärk efter katarren,

o jag törs ju inte ta nån tablett heller!


Igår blev våran bil såld!! Gud va skönt!

Nu hoppas jag att de kan göra klart affären idag, o att jag

får pengar över så jag kan köpa en som jag sett.

Blir det inte klart, eller att det inte blir pengar över så det

räcker till den andra, så kommer jag vara utan bil nu.

Lars åker till Göteborg imorgon o tar sin firmabil, som jag

har fått lånat.


Sista kvällen o natten som familjen Norman idag,

på lördag när han kommer hem, så är jag på jobbet,

o har natten. Sen på söndag flyttar han.

Jag är glad att det inte är jag, som ska ta sista stegen ur huset!

Fast iof har han nått att se fram emot, han pysslar o donar

i lägenheten, han ser nog fram emot att flytta dit, så stegen blir nog

väldigt kluvna.


Brudarna blir hos mig nästa vecka, sen på söndag åker de dit,

då kollar jag väl in i lägenheten.

Har inte gjort det än, vill inte se hur mycket han har engagerat sig

innan han skulle flytta dit. Bättre att lura hjärnan att han

har pysslat med det under nästa vecka   ...

O tjejerna som har donat i sina rum, de vill jag ju se såklart.


Det känns verkligen skitkonstigt!

Det ska bli skönt att det är över, missförstå mig rätt, men

samtidigt blir jag rädd, nu börjar det alltså!


Livet som ensam!

Shit det var inte igår det!


Kommer att se till att alla saker följer med på söndag,

vill inte att han ska komma hit den första tiden, det kommer

nog jag inte orka. Tror jag, jag vet verkligen inte hur det

kommer att kännas.


Mycket konstigt är det iallafall.

O jag får ont i magen när jag tänker på första gången vi ses

efter flytten, det kommer bli jobbigt.

Ändå är jag helt med på detta, det är ju det som är så sjukt!


Jaja det är som det är, Mia o Lars har gjort slut, det är bara så.


Må så gott där ute!


Tidigare månad - Senare månad

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards