miian

Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

16 jan

Av Mia - 16 januari 2011 07:41

  

Grattis världens bästa Malin på din 22 års dag!

Novis o Malin ska precis ha pusskalas på kortet   


Idag jobbar jag, 9-16, känner inte alls för det.

Kollade schemat o om jag tar bort en natt om två veckor så blir jag

ledig i nästan 2 veckor. Ska söka semester direkt jag kommer

till jobbet!


Ja igår var det inte kul, men en ångestpromenad löste

allt, vilken tur att jag har hundarna! Stackarna de åker

med på en rask promenad tid o otid   

Bamse visade ju tydligt att det inte var ok att tro att jag

hade kontroll igår, han greppade Lejjas koppel

o höll i henne stadigt hela vägen!

Goa killen!


Så drygt med dessa känslor som hoppar upp o ner,

skulle verkligen inte vara på jobbet, men va fasiken, där

håller det, jag får annat att tänka på.

Ska se hur det går idag, imorgon har vi handledning o sen

jobbar jag kvällen, o våra fu*king möten är ju helt idiotiska nu,

tjaffs tjaffs hela tiden, orkar inte med det.

Kommer maila chefen att om det spårar ur så

sticker jag, så hon är beredd.

Så många som inte vill gå på handledning, o det beror på att

folk inte mår bra, o inte kan hålla skillnad på jobb

o privat liv, såklart att man får reagera, men det ska väl

vara med måtta!


  

Ha en fin dag!


 
 
carina jonsson

carina jonsson

16 januari 2011 10:21

Kramar om dig !!!!!! Carina & Mack-Myra

http://www.svartangel.n.nu

 
Katrin

Katrin

16 januari 2011 10:45

Bara att konstatera vilken underbar resurs vi har i våra djur när livet omkring oss rasar....
När jag var i din situation fick jag svårt att umgås med folk, tyckte inte om att allt verkade funka som vanligt överallt samtidigt som min egen värld fullkomligen rasa... Men, tillsammans med mina djur fick man det andhål man behövde för att orka vidare. En jättekram till dina fyrbenta polare som hjälper dej igenom denna tid, tror nog dom vet att dom är ditt stora stöd just nu med sin kravlösa kärlek!!!
Jag hade ett mantra som jag tjata om o om igen då... "bara att sätta en fot framför den andra och gå vidare..." och det gick faktiskt framåt!!
kramisar vännen ;-)

http://chevyhill.zoomin.se

 
Ingen bild

Moster Lena

16 januari 2011 11:59

Hej Mia, tycker det är jobbigt att läsa vad du skriver, och jag kan inte göra nåt för att hjälpa till! Det känns svårt! Vilken tur att du har Bamse i dessa svåra tider! Kramar från mig i Norge

 
Ingen bild

Annkie

16 januari 2011 16:03

Jaa, tack gode gud för dessa själavårdare till djur!! <3
Lova mig att du inte pressar dig själv för hårt på jobbet, för det sista du behöver nu är en massa tjafs! =P

Ta väl hand om dig vännen!!!<3<3

 
Din tvillingsyster

Din tvillingsyster

17 januari 2011 20:05

Bra att du kommit på att prommisar hjälper mot ångestkänslorna! Det funkar även för mig, men det är kanske inte så konstigt eftersom vi är tvillingar ;o)
Kramar i massor till dig mitt hjärta!

http://benson-soccer.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards