miian

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Mia - 30 april 2011 18:20

Hejsan!

Haft en underbar dag!

Stefan o Nellie öppnade återligen dörren till mig, o det känns som man

kliver in till ett sällskap som man har känt i 100 år!

Javisst ja, lilla Teresa o Skruttiga Tomas var också där =)

Helt underbara underbara människor!

Har skrattat sjukt mycket idag!

TACK TACK TACK för att ni finns!!

  


Bilder på mina brudar, som Sandra har fotat

       

...

Av Mia - 30 april 2011 09:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mia - 30 april 2011 09:09

   Godmorgon!

En sån där konstig morgon, känner mig halv!

Hundarna är hos Lars, o det är jättekonstigt!

Mina bebisar, idag skulle de ju kunna vara med mig,

men jag jobbar dubbelpass imorgon igen, det blir bara

farande hit o dit då. Inte friskt att vara så ett med

sina hundar tror jag =)


Idag blir det utflykt till Avesta!! Såååå kul!

Teresa o Tomas, Nellie o Stefan + barnen

helt underbara människor! Längtar!


O ikväll är det valborgsfirande alltså.

Få se om grannfrun ska gå tipspromenaden i vika,

då tänker jag hänga på =)

Bara så du vet!


Än så länge tokfint väder, de sa att det skulle bli sämre

mot kvällen, det är ju bra o dåligt.

Bra för att det är så många ungdommar som tar sin

första fylla på sista april.

Tror att det var vanligaste att ta första fyllan, sista april i 8an,

om jag inte minns fel.


Väntar på att Sandra ska lägga upp sina kort, som hon tog

häromdagen! Shit! Vilka bilder!

O vilka modeller   


Igår hade jag en såndär makalös dag, på jobbet igen!

Åå va det är underbart att känna så!

Det är fler sånna dagar än tråkiga dagar nu, skönt!


Snart är det favorit i repris

  Har ju sagt att jag ska klippa mig, men när jag ser på detta kort

så sär jag ju inte såå långhårig nu, o jag fick träffa Teresa ändå =)





kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards