miian

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Mia - 10 april 2011 09:12

Godmorgon!

Konstigt att sitta här vid denna tiden, på en söndag,

då brukar jag ju vara på jobbet!

Skönt att ta sovmorgon iallafall =)


Igår var jag, Sandra o tre miljader andra till tippen!

Fick undan det vi skulle iallafall, o när jag kom hem så såg

jag att en kattf*n har pinkat på en madrass, hade han väl

kunna gjort tidigare, så hade den nu också varit tippad!

Träffade min hjärnhalva på tippen! trevligt!


Efter det åkte jag o sandra o käkade lunch på MC, skulle handla sen,

o gå in hungrig är ingen hit när man inte har världens

bästa ekonomi!

Jag o Sandra gick en vända i stan med vovvarna, Sandra har skapat

ett nytt team, hon o Myzak var ju the team förrut, nu har hon

snott Bamse av mig! Skitunge!


Fick besök på em av världens finaste Katja!

Tack för att du förgyllde min em!


Go mat o trevligt sällskap avslutades kvällen.

Var till grannarna o hejjade på dem, Vilma hade varit så

trött på utställningen, så i finalen hade hon knappt orkat

springa =)

BIR blev tösen iallafall! O i BIS finalen så var det ca 13 veteraner,

o hon hade då inte åkt ur först =)

Domaren o massa andra var helt lyriska över den gamla tanten.

I kritiken står bla Rör sig som en gammal dam ska =)

Grattis Marre o Vilma!


Idag är en grå dag, ska snart ut med hundarna, sen

ska jag försöka komma ihåg att hämta Sandra...

O försöka komma ihåg att åka till jobbet.

Lars kommer hit i kväll o hämtar tjejerna o hundarna,

o jag hämtar hem hundarna när jag slutar!

Tack för hjälpen!

Gillar inte att lämna hundarna själva på kvällen.

De, eller är det jag, är van med en promenad vid

18,30-19 o sen äta mat...Nu blir det så trots att jag jobbar =)


möte imorgon, jobba 13-16 tis, heldagsmöte ons

24 timmar på fre o jobb på söndag, så ser min vecka ut,

medans vissa andra drar till London o roar sig, är inte avis, inte alls   


Ha en fin dag alla!



kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards